oversættelse, vil en hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. marts 2017

Anonym trådstarter

Åh det er SÅ  pinligt for mig det her men jeg følger Nadia Shila, og hun skriver tit på engelsk, men forstår overhovedet ikke engelsk og nu har mange haft skrevet om hende herinde har jeg set, så kan nogle måske fortælle mig lidt om hvad der står her i hendes opslag?

9 t.nadiashila_Dear friends followers, haters and all. I want to announce this my self. Kyle's father has repeatedly reported me to the CPS, and therefore I was contacted by a social worker a couple of months ago, and were informed that they wanted to investigate.. Unfortunately due to a misunderstanding and lack of communication, Kyle was removed from home, I arrested put on a 5150 and released again a couple of days ago. I am compliant to my social workers, and together we're working towards a reunification. Trust me, right now I do need the help from them, yes it is hard, and it fucking sucks, but I am Ill and need the help and need to get.mentally stable before I get my beautiful son back. However, it truly breaks my heart, to see and experience his reaction.. I've never in my life seen such a broken boy after just a couple of days, and I've never heard him cry so heart broken as he did. I will forever fight for him, no matter what and I will get my son back home again. Luckily, his social workers are very genuine and good people, and I truly trust them and their inputs and opinions. It is NOT the system I blame, it's the dad.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

ErDetSnartNU

Kyle er blevet fjernet fra hende, men hun samarbejder med myndighederne for at få ham tilbage - hun bebrejder ikke systemet, men Kyles far, som er den, der har indgivet mange anmeldelser mod hende. Hun erkender, at hun har brug for al den hjælp hun kan få. 

Kender du google translate? Det ville nok kunne hjælpe dig en anden gang - ikke med en direkte oversættelse, men bare så du kan forstå hovedpunkterne  

Anmeld Citér

4. marts 2017

Bebsen

Anonym skriver:

Åh det er SÅ  pinligt for mig det her men jeg følger Nadia Shila, og hun skriver tit på engelsk, men forstår overhovedet ikke engelsk og nu har mange haft skrevet om hende herinde har jeg set, så kan nogle måske fortælle mig lidt om hvad der står her i hendes opslag?

9 t.nadiashila_Dear friends followers, haters and all. I want to announce this my self. Kyle's father has repeatedly reported me to the CPS, and therefore I was contacted by a social worker a couple of months ago, and were informed that they wanted to investigate.. Unfortunately due to a misunderstanding and lack of communication, Kyle was removed from home, I arrested put on a 5150 and released again a couple of days ago. I am compliant to my social workers, and together we're working towards a reunification. Trust me, right now I do need the help from them, yes it is hard, and it fucking sucks, but I am Ill and need the help and need to get.mentally stable before I get my beautiful son back. However, it truly breaks my heart, to see and experience his reaction.. I've never in my life seen such a broken boy after just a couple of days, and I've never heard him cry so heart broken as he did. I will forever fight for him, no matter what and I will get my son back home again. Luckily, his social workers are very genuine and good people, and I truly trust them and their inputs and opinions. It is NOT the system I blame, it's the dad.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. marts 2017

Bebsen

Bebsen skriver:

Selvom det ikke er den bedste oversættelse de laver på insta 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Kyle er blevet fjernet fra hende, men hun samarbejder med myndighederne for at få ham tilbage - hun bebrejder ikke systemet, men Kyles far, som er den, der har indgivet mange anmeldelser mod hende. Hun erkender, at hun har brug for al den hjælp hun kan få. 

Kender du google translate? Det ville nok kunne hjælpe dig en anden gang - ikke med en direkte oversættelse, men bare så du kan forstå hovedpunkterne  

Det kender jeg ikke, men rigtig mange tak for hjælpen, følger du hende os?

Anmeld Citér

4. marts 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Det kender jeg ikke, men rigtig mange tak for hjælpen, følger du hende os?

Nej, det gør jeg ikke Instagramoversættelsen kunne godt se ud som om den var fra Google translate, bare så du har en ide om niveauet ��

Anmeld Citér

4. marts 2017

Xolia

Anonym skriver:

Jeg forsøgte lige google oversæt på denne - og det fungerede ret godt.

Jeg bruger selv tit google oversæt hvis jeg skal skrive engelsk / fransk, hvor jeg kan være i tvivl om måden jeg skal skrive på. Det er "farligt" at bruge google oversæt til at oversætte til et sprog du ikke selv forstår, men kan tit bruges til at oversætte til dit eget sprog, så det bliver bare lidt forståeligt :-)

Og så er det hurtigt og gratis :-)

God læsning.

Anmeld Citér

4. marts 2017

Aristocats

Kære venner, følgere, hadere og alle. 

Jeg vil gerne selv sige dette. Kyles far har gentagne gange meldt mig til CPS og derfor blev jeg kontaktet af en social rådgiver for et par måneder siden og jeg blev informeret om at de gerne ville undersøge. Desværre grundet en misforståelse og mangel på kommunikation, blev Kyle fjernet fra hjemmet. Jeg blev anholdt, blev sat på en 5150 og blev løsladt et par dage efter.

Jeg klager til mine socialrådgivere og sammen arbejder vi nu frem til en genforening. Tro mig, lige nu har jeg brug for hjælp fra dem. Ja, det er hårdt og det fucking stinker, men jeg er syg og behøver hjælpen og jeg er nødt til at blive mentalt stabil før jeg kan få min smukke søn tilbage. Men det knuser virkelig mit hjerte at se og opleve denne reaktion. Jeg har aldrig i mit liv set sådan en knust dreng efter bare et par dage, og jeg har aldrig hørt ham græde så hjerte-knust som han gjorde. Jeg vil kæmpe for ham forevigt, lige meget hvad og jeg vil få min søn hjem igen. Heldigvis er hans socialrådgivere oprigtige og gode mennesker and jeg stoler på dem og deres inputs og meninger fuldt ud. Jeg skyder ikke skylden på systemet, men på faderen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.