Hmm???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har i den sidste uges tid haft så ømme bryster, hvilket jeg ALDRIG har haft i så stor en mængde før. Når vi nu taler om stor, så udbryder kæresten igår at han synes virkelig mine bryster er vokset, og det samme fortæller min veninde mig idag, hvilket jeg godt selv kan se. Jeg har endnu ikke haft mens lign. Smerter i underlivet, tværtimod?? Jeg skal egentlig først have min mens søndag, men har fra i dag og de sidste fire dage taget en graviditetstest og negativ hver gang. 

Kan det stadig have noget med min mens at gøre? Kan bare slet ikke samlinger alle de gange jeg har haft periode op til mens med denne her gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har i den sidste uges tid haft så ømme bryster, hvilket jeg ALDRIG har haft i så stor en mængde før. Når vi nu taler om stor, så udbryder kæresten igår at han synes virkelig mine bryster er vokset, og det samme fortæller min veninde mig idag, hvilket jeg godt selv kan se. Jeg har endnu ikke haft mens lign. Smerter i underlivet, tværtimod?? Jeg skal egentlig først have min mens søndag, men har fra i dag og de sidste fire dage taget en graviditetstest og negativ hver gang. 

Kan det stadig have noget med min mens at gøre? Kan bare slet ikke samlinger alle de gange jeg har haft periode op til mens med denne her gang.

Det kan både være mens og graviditet. Som du selv siger skal du først have mens på søndag. Vent derfor med at test til mandag hvis mens udebliver

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det kan både være mens og graviditet. Som du selv siger skal du først have mens på søndag. Vent derfor med at test til mandag hvis mens udebliver

Okay mange tak 

synes bare det er mærkeligt at jeg har så ondt, men jeg må vente og se hvad der sker

Anmeld Citér

4. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Okay mange tak 

synes bare det er mærkeligt at jeg har så ondt, men jeg må vente og se hvad der sker

Jeg betvivler ikke du har ondt. Men mange gange når man ønsker en graviditet så synes alle symptomer meget voldsommere end de normalt gør. Det er utroligt hvad vores kroppe og hjerner kan bilde os ind

men  for at der da ligger en lille spunk derinde der gerne vil vokse sig stor

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg betvivler ikke du har ondt. Men mange gange når man ønsker en graviditet så synes alle symptomer meget voldsommere end de normalt gør. Det er utroligt hvad vores kroppe og hjerner kan bilde os ind

men  for at der da ligger en lille spunk derinde der gerne vil vokse sig stor

Tak der er heldigvis stadig håb og tak for dit svar. k nej ved godt at når man ønskersig noget kan man ofres pludselig ALT eller mærke ALT men havde faktisk i nogle dage lidt "glemt" det er projekt baby(grundet nyt job), hvor så de ømme bryster gjorde at jeg igen tænkte projekt baby. Men jeg væbner mig med tålmodighed og så ser jeg hvad en evt test siger mandag eller tirsdag men tak igen, håber også det er lykkedes for os

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

Negativ svar på graviditetstesten idag, ingen mens, den kommer altid dag 30 og det er idag

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Negativ svar på graviditetstesten idag, ingen mens, den kommer altid dag 30 og det er idag

Hvis din cyklus er på 30 dage burde den være positiv nu, hvis du var gravid. Så tror bestemt ikke du er gravid. Man kan nemt udskyde sin mens ved at fokusere meget på det..

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis din cyklus er på 30 dage burde den være positiv nu, hvis du var gravid. Så tror bestemt ikke du er gravid. Man kan nemt udskyde sin mens ved at fokusere meget på det..

Har faktisk lidt i alt hast i den sidste uge glemt PB fordi jeg er startet i et vikariat. Men hører bare flere kvinder fortælle at de først er blevet testet positiv efter 4+2-4+5? Og da jeg ikke har fået min mens endnu, er der vel stadig en chance?

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Har faktisk lidt i alt hast i den sidste uge glemt PB fordi jeg er startet i et vikariat. Men hører bare flere kvinder fortælle at de først er blevet testet positiv efter 4+2-4+5? Og da jeg ikke har fået min mens endnu, er der vel stadig en chance?

Selvfølgelig, men langt de fleste tester positiv før de eksempler du kommer med, og det er ærgerligt at gå og tro/håbe på at man er gravid og så ikke er. Så hellere regn med du ikke er, og bliver mens så fortsat væk, så test igen om tre dage og derefter hver 3. dag, indtil mens kommer eller en test bliver positiv.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvfølgelig, men langt de fleste tester positiv før de eksempler du kommer med, og det er ærgerligt at gå og tro/håbe på at man er gravid og så ikke er. Så hellere regn med du ikke er, og bliver mens så fortsat væk, så test igen om tre dage og derefter hver 3. dag, indtil mens kommer eller en test bliver positiv.

Ja okay

jeg har lige snakket med en som siger at de test jeg faktisk har fra normal er mega dårlige og som ikke viser en tydelig streg hvorimod andre test fra F.eks netto viser en meget tydeligere streg, men jeg køber en anden slags i morgen og så må jeg bare vente og se

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.