Kan man tillade det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
14 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2017

Anonym trådstarter

Min søn blev ringet hjem fra vuggestuen i dag pga opkast. En halv time før jeg normalt henter. Dvs lige efter hans middagslur. 

Da jeg henter ham begynder en af pædagogerne at tale om at han har astma (han er tjekket og det har han ikke) fordi han er forkølet og hoster snot op. I kastede han så som sagt op lige da han vågnede. 

Da vi kom hjem begyndte han at få tynd mave som virkelig lugter af rådne æg og kaste mere op. Har skiftet tøj flere gange på ham nu pga det ene og andet. 

I vuggestuen spiser de frokost kl 11 og han sover kl 12 og han vågner så kl 14 med opkast. Jeg mistænker lidt st det er frokosten der er synderen. Men kan jeg tillade mig at sige noget på mandag og spørger om nogle af de andre børn også har været dårlige? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

esioul

Anonym skriver:

Min søn blev ringet hjem fra vuggestuen i dag pga opkast. En halv time før jeg normalt henter. Dvs lige efter hans middagslur. 

Da jeg henter ham begynder en af pædagogerne at tale om at han har astma (han er tjekket og det har han ikke) fordi han er forkølet og hoster snot op. I kastede han så som sagt op lige da han vågnede. 

Da vi kom hjem begyndte han at få tynd mave som virkelig lugter af rådne æg og kaste mere op. Har skiftet tøj flere gange på ham nu pga det ene og andet. 

I vuggestuen spiser de frokost kl 11 og han sover kl 12 og han vågner så kl 14 med opkast. Jeg mistænker lidt st det er frokosten der er synderen. Men kan jeg tillade mig at sige noget på mandag og spørger om nogle af de andre børn også har været dårlige? 

Jeg tror ikke det er maden. Der går typisk længere tid inden det "slår ud". 

Og hvad vil du få ud af at sige det? Det kan jo ikk bevises at det er det og er det ikke også ligegyldigt?Knægten er syg og god bedring med ham 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Hejsa

Omgangssyge florerer lige for tiden. God bedring med din søn

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym

Selv hvis nogle af de andre børn har været syge, er det ikke sikkert, det er maden, der er synderen. Det kan være helt almindelig omgangssyge. Det smitter vanvittigt meget.

Det lyder mest som roskildesyge...

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror ikke det er maden. Der går typisk længere tid inden det "slår ud". 

Og hvad vil du få ud af at sige det? Det kan jo ikk bevises at det er det og er det ikke også ligegyldigt?Knægten er syg og god bedring med ham 

Okay tak for svar. Troede faktisk det kom hurtigt når det var maden.

Det kan godt være jeg fik formuleret mig lidt uheldigt. Det var ikke ment som dømmende til vuggestuen. Herre Gud hvis det er maden kan det jo ske for selv den bedste. 

Var mere om man skulle sige noget for at gøre opmærksom på det måske. 

Der har ikke været nogen syge med maven i lang tid dernede nemlig. Derfor jeg mistænker maden ellers havde jeg også tænkt det bare var en god Roskilde tur

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selv hvis nogle af de andre børn har været syge, er det ikke sikkert, det er maden, der er synderen. Det kan være helt almindelig omgangssyge. Det smitter vanvittigt meget.

Det lyder mest som roskildesyge...

Det krydser vi fingre for at det bare er så. Tak for svar ihvertfald

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Hejsa

Omgangssyge florerer lige for tiden. God bedring med din søn

Tak. Der har bare intet været i vuggestuen i lang tid med omgangssyge. Ellers havde jeg også tænkt det bare var det.

Anmeld Citér

3. marts 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Tak. Der har bare intet været i vuggestuen i lang tid med omgangssyge. Ellers havde jeg også tænkt det bare var det.

Så lidt Ja, omgangssyge kommer gerne i perioder og den har lige hærget i min søns vuggestue - næsten alle børnene i hans stue lå syge Smitter mægtig hurtigt

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Så lidt Ja, omgangssyge kommer gerne i perioder og den har lige hærget i min søns vuggestue - næsten alle børnene i hans stue lå syge Smitter mægtig hurtigt

Så bliver det nok min søn der starter det nu. Ingen andre er syge dernede. Eller ihvertfald ikk da han blev hentet

føj håber det er ovre i morgen 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Så bliver det nok min søn der starter det nu. Ingen andre er syge dernede. Eller ihvertfald ikk da han blev hentet

føj håber det er ovre i morgen 

Pøj pøj Min søn lå syg i 5 dage med både opkast og tynd mave - vaskemaskinen var i drift 24/7 Håber det bedste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.