Æl test ved graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej 

jeg vil høre om her er bogen som vil dele deres æl test, hvor de har tests efter æl og været gravide:-) 

har idag taget en valmed ÆL test (havde ikke andet) og den er ikke positiv men meget tydelig- min plejer at være total blanke nemlig... men nogen som vilvise sine?? 

I får lige et billed af min på CD 18 og havde nok Æl på CD 15-16 stykker... hvad tror i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

Anonym

Der er ingen, der kan sige, om du er gravid eller ej ud fra en æl test. Og da slet ikke, hvis det kun er to-tre dage siden, du havde ægløsning. Skulle du være gravid, er du slet ikke begyndt at producere hcg, som gør, at graviditetstests bliver positive.

Vent til forventet mens og test med en rigtig graviditetstest.

Anmeld Citér

3. marts 2017

WantingBaby2012

Hej 

jeg vil høre om her er bogen som vil dele deres æl test, hvor de har tests efter æl og været gravide:-) 

har idag taget en valmed ÆL test (havde ikke andet) og den er ikke positiv men meget tydelig- min plejer at være total blanke nemlig... men nogen som vilvise sine?? 

I får lige et billed af min på CD 18 og havde nok Æl på CD 15-16 stykker... hvad tror i?

Jeg har prøvet at en graviditet slog ud på en æl-test - men der var der et par dage til testdag og æl-testen var MEGET positiv - den kunne ikke blive mere tydelig. 

Jeg ville slet ikke tænke over en eventuel graviditet så tidligt, hvis du lige har haft æl. Ægget har jo dårligt nok sat sig fast, hvis du nu endelig er gravid. Man kan godt teste positiv for æl et par dage i træk. 

Men krydser da fingre for at der om knap 14 dage viser sig en ekstra streg på en graviditetstest hos dig. 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Update på æl test igår vs æl test idag, er på CD 20 og forventer mens om 5-6 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. marts 2017

Mbonde

Anonym skriver:

Update på æl test igår vs æl test idag, er på CD 20 og forventer mens om 5-6 dage

En ægløsningstest kan godt variere meget i styrke gennem hele cyklusen

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Mbonde skriver:

En ægløsningstest kan godt variere meget i styrke gennem hele cyklusen

Jeg ved det, har dog aldrig kunne teste så meget i styrke efter min æl- men ved selvfølgelig godt det desværre ikke er = graviditet  men håber da :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.