Jeg har set et kejsersnit i dag, og blevet Moster!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

DK

Ejjj jeg er blevet Moster i dag.

Min søster har fået sin smukke lille pige ud af maven, præcis kl 11. Hun var 48 cm. og vejede 2215 g. Hun kan selv trække vejret så fint, og har ikke brug for kuvøse eller noget.

Hun er så SMUK!!!

Min søster var i uge 34+4. Hun ringede kl 9.11 og sagde nu var det nu. kl 10 skulle det være. Jeg kørte som død og helvede fra Horsens til Odense Universitets Hospital, og var der kl 10.01. Verdens flinkeste mand gav mig hans p-plads, fordi jeg spurgte om jeg måtte få den med panik i stemmen!! Jeg LØB gennem hospitalet, var på hendes stue kl 10.7 og kl 10.10 blev vi hentet til operationsgangen. Hendes kæreste og jeg var udstyret med grønt hospitalstøj og hårnet. Han har hospitalstraumer, og var ikke sikker på at kunne gennemføre det, derfor var jeg med som back-up. Jeg så hele forløbet ind gennem en rude, og var hos min søster da hun blev lappet sammen og kom på opvågningen, mens hendes kæreste var sammen med deres datter.

Det var så STORT!! Det er den 3. fødsel jeg har været med til, min egen inkl., og det er altså så... ja... stort. Fantastisk. Ejj hvor har vi hylet. Det er så dejligt at lille Klara er så fin, og rask og dejlig. Det var jo originalt en tvillingegraviditet, men pga den ene tvilling havde en KÆMPE hjertefejl, så cuttede de navlestrengen til den i uge 20. Derfor skulle hun føde allerede nu, da der  var de komplikationer. Den lille døde lignede en lille fugleunge. Det var hårdt fordi der jo skulle have været to, men også så dejligt at de nu har et dejligt barn, og hun kom til verden og er rask og har det godt.

Og så spurgte de også lige om jeg ikke ville være gudmor. JO!!!!

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Ayasmor

Stort tillykke.. sidder jo helt med tårer i øjnene.. Hvor er det bare fantastisk smukt når et lille menneske kommer til verden, og helt specielt at få lov til at opleve det..  Endnu en fødselsdag idag

Knus

Anmeld

6. oktober 2009

CarinaSB

Eii hvor må det have været en fantastisk oplevelse .. jeg skulle have været med da min søster skulle føde den ældste .. Men så turde jeg ikk alligevel

Anmeld

6. oktober 2009

Lise

TILLYKKE med det

Og vildt at man kan kan cutte den enes navlesnor, og at den så bare bliver derinde i alle de uger. Og heldigvis for det da - tillykke med lille KLara

Lise

Anmeld

6. oktober 2009

NaFe

Lyder som en hel fantastisk oplevelse...og vor dejligt a den lille havde det godt..

stort tillykke med den nye titel....

Anmeld

6. oktober 2009

Stineve

Tillykke med din skønne og raske niece... det er en fantastisk følelse bare i sig selv at få lov til at blive moster/faster.... men hvor må det have været fedt at være med til fødslen... endnu engang et KÆMPE TILLYKKE herfra ....

Anmeld

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nøøøøj, hvor stort... Og hvor vildt at det kan lade sig gøre at få den ene til at overleve...! Flot...

Tillykke til både din søster og dig...

Anmeld

6. oktober 2009

ekzunz

Stort tillykke med din lille niece. Det er da en fantastisk oplevelse du har haft - jeg blev helt rørt....

Anmeld

6. oktober 2009

DK

Tak all sammen!

Jeg har lige talt med hende, og de har det super godt!

Ejj jeg er så glad for at det er lykkedes for dem at blive forældre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.