Ejjj jeg er blevet Moster i dag.
Min søster har fået sin smukke lille pige ud af maven, præcis kl 11. Hun var 48 cm. og vejede 2215 g. Hun kan selv trække vejret så fint, og har ikke brug for kuvøse eller noget.
Hun er så SMUK!!!
Min søster var i uge 34+4. Hun ringede kl 9.11 og sagde nu var det nu. kl 10 skulle det være. Jeg kørte som død og helvede fra Horsens til Odense Universitets Hospital, og var der kl 10.01. Verdens flinkeste mand gav mig hans p-plads, fordi jeg spurgte om jeg måtte få den med panik i stemmen!! Jeg LØB gennem hospitalet, var på hendes stue kl 10.7 og kl 10.10 blev vi hentet til operationsgangen. Hendes kæreste og jeg var udstyret med grønt hospitalstøj og hårnet. Han har hospitalstraumer, og var ikke sikker på at kunne gennemføre det, derfor var jeg med som back-up. Jeg så hele forløbet ind gennem en rude, og var hos min søster da hun blev lappet sammen og kom på opvågningen, mens hendes kæreste var sammen med deres datter.
Det var så STORT!! Det er den 3. fødsel jeg har været med til, min egen inkl., og det er altså så... ja... stort. Fantastisk. Ejj hvor har vi hylet. Det er så dejligt at lille Klara er så fin, og rask og dejlig. Det var jo originalt en tvillingegraviditet, men pga den ene tvilling havde en KÆMPE hjertefejl, så cuttede de navlestrengen til den i uge 20. Derfor skulle hun føde allerede nu, da der var de komplikationer. Den lille døde lignede en lille fugleunge. Det var hårdt fordi der jo skulle have været to, men også så dejligt at de nu har et dejligt barn, og hun kom til verden og er rask og har det godt.
Og så spurgte de også lige om jeg ikke ville være gudmor. JO!!!!
Knus Ditte
Anmeld