Smerter i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

209 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. marts 2017

MomToBe-2017

Hej tøser

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med. Jeg begyndte igår at få voldsomme smerter i min lænd, det føltes som spændinger hele vejen hen over lænden,
Så tænkte med det samme at det måtte være noget som havde sat sig fast, og det eneste jeg kunne gøre for at slippe lidt for de mange smerter var at ligge mig på siden i sengen. Da jeg vågner idag har jeg stadig smerter og vælger så at ringe til lægen for at få en henvisning til en fysioterapeut. Men da jeg kommer ned til min læge, mener han ikke at det er noget som sidder fast, men mit bækken som har udvidet sig, og at jeg nok højst sandsynlig snart går i fødsel. Jeg er en smule forvirret, der har været lidt stille i maven de sidste to dage og har os en trykken helt nede ved skambenet. Jeg var til scanning i onsdags pga mistanke om at han lå forkert, hvilket han ikke gjorde. Og der blev han sat til at veje 3100 allerede, men havde ikke sat sig helt fast i mit bækken endnu. Mit spørgsmål er om jeg skal ringe til fødegangen, kan det være udvidelsesfasen som er igang, eller er det meget normalt at have det sådan her sidst i graviditeten.
Håber nogen kan hjælpe.

Jeg er idag i uge 36+5

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

Miti's mama

Det er meget normalt. Baby skal længere ned i bækkenet før fødslen går i gang, og det kan godt gøre nas når baby maser sig nedad. Ring til fødegangen hvis du får veer, ellers ikke. Fødslen er ikke gået i gang endnu, kun optakten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.