gele royal hvor meget, hvornår osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.400 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2017

Anonym trådstarter

hej

skal prøve gele royal for første gang. Men kan ikke finde noget om hvor meget man skal tage og hvor længe... Hvornår i cyklus starter man?

Nogen erfaringer??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

Josephinesmor

Anonym skriver:

hej

skal prøve gele royal for første gang. Men kan ikke finde noget om hvor meget man skal tage og hvor længe... Hvornår i cyklus starter man?

Nogen erfaringer??

Jeg har taget det siden sidste mens. Jeg forventer (ikke) mens her den 10. Jeg tager 2 om dagen, så har ik erfaring med det, men vi må se efter den 10 om det har hjulpet hos mig 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Emilie91

Da Jeg blev gravid med min datter der brugte både min mand og jeg gele royal. Der havde vi prøvet i 7 måneder før vi fik positiv test så herhjemme var det super godt og når vi skal igang igen så skal vi helt klart igang med gele royal en gang til  

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Da Jeg blev gravid med min datter der brugte både min mand og jeg gele royal. Der havde vi prøvet i 7 måneder før vi fik positiv test så herhjemme var det super godt og når vi skal igang igen så skal vi helt klart igang med gele royal en gang til  

Hvis man må spørge hvornår i cyklus starter I og hvorlænge bliver man ved ??

hvilken indvirkning har det på manden?? Forbedre det sædkvaliteten ??

Anmeld Citér

6. marts 2017

Emilie91

Anonym skriver:

Hvis man må spørge hvornår i cyklus starter I og hvorlænge bliver man ved ??

hvilken indvirkning har det på manden?? Forbedre det sædkvaliteten ??

Jeg aner faktisk ikke om det har nogen indvirkning på manden Men havde læst flere som tog det. Min mand kan dog ikke tåle honning og fik nogle vejrtrækningsproblemer i starten så han stoppede efter en uges tid (Ups - det havde jeg ikke lige overvejet  hihihihi ) Men jeg tog det fra mens start til positiv test  

Jeg tog også noget der hedder babyklister. Men kan ikke huske om jeg også tog det i de andre cyklusser. 

Men da jeg tog gele royal fik jeg ægløsningssmerter og det fik jeg aldrig før. Og jeg har også brugt det efter graviditeten til at få en reglmæssig mens og den har været på 28 dage siden jeg tog gele royal i en eller to uger for 5-6 måneder siden  

Så det HAR altså en eller anden form for virkning  

Anmeld Citér

30. marts 2017

Najse

Emilie Damm er der bare dem mab køber i føtex du bruger? 

Anmeld Citér

30. marts 2017

pb2017

Jeg mener jeg tog tre om dagen de første 10 dage, derefter to om dagen i 10 dage og så 1 om dagen til mens/positiv test  Om det virker ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Josephinesmor

Jeg bruger det og tager 1 om dagen som står på pakken. Skulle have haft min mens den 10 marts men har ik set skyggen af mens og test er negativ.. så tror egentlig bare det har lavet rod i mon cyklus.. 

Anmeld Citér

30. marts 2017

baby_drømme

Jeg vil bare lige dele min erfaring med Bidro Gele Royal  Startede på dem d. 15/3 og jeg fik mens d. 27/3, efter 4,5 måneder uden! 

Så jeg er meget tilfreds med Bidro!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.