30 års surprice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

196 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. marts 2017

Kommaet

Hej 

Jeg HÅBER virkelig at der sidder nogle kreative mennesker derude, som kan hjælpe mig!

Min helt fantastiske veninde har været meget igennem de sidste par år, og i anledning af hendes forestående 30 års fødselsdag, har en anden veninde og jeg besluttet at overraske hende.. MEN! Hvad kan man finde på?? Vi har overvejet overnatning i en skov, men i april er vejret nok stadig ikke helt til det..  én ting er sikkert; det skal være sjovt, gerne lidt vildt OG der skal kunne indtages alkohol  

Kom kom, med jeres bedste bud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

Carina:-)

Altså jeg elsker jo wellness så jeg tænker en luksusophold med spa ,massage eller ansigtsbehandling med lidt bobler og sushi i godt selskab og så slut af med en bytur .

Det er sådan jeg bedst kan lide at være sammen med veninder når der skal gives lidt ekstra gas 

Men jeg har været til fester med rapeling ,gokartræs og paintball og alle tingene har været vildt sjove .

Så hvis I er til lidt mere ballade var det måske en mulighed -

Og ellers vil jeg sige at bare det at nogen gider at lave noget for en og gider fejre en overgår det hele så bare det at I er sammen på hendes dag gør at det bliver et hit 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.