Frækt undertøj. Hvornår bruger man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2017

Anonym trådstarter

Både min kæreste og jeg har købt frækt undertøj til mig. Det er super. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvornår jeg skal tage det på?? 

Er det noget man gør inden sengetid og går ind i soveværelset og overrasker med? Det virker lidt for opsat for mig må jeg indrømme. Hmm.. 

men jeg ved sgu ikke lige hvordan og hvornår jeg ellers skulle iføre mig sexet bodystocking eller bundløse trusser med strømpeholdere 

jeg har én gang gjort det, hvor han havde været væk i 3mdr. Han kom hjem en aften, vi kunne næsten ikke slippe hinanden allerede fra han trådte ind af døren, men jeg havde lavet mad og tændt stearinlys i hele stuen. vi spiste og så gik jeg på toilettet og skiftede og gik så tilbage ind i stuen til ham. Det virkede perfekt. Men der var vi jo også totalt fyr og flamme i forvejen og vidste at den her tur blev mere end bare alm sex!

Men altså, den slags  situationer kommer bare ikke lige hele tiden vel.. hmm.. 

hvordan får jeg det ind på en "naturlig" måde ellers? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2017

Chellie

Ok, halvgammel tråd, men nu svarer jeg alligevel..  Jeg går med det til hverdag. Jeg har fundet en slags mellemting, hvor jeg går med almindelige trusser, og en almindelig pæn bh/underkjole, men så har hofteholder og kraftige strømper på, istedet for strømpebukser. Jeg går alligevel altid i kjole, det har jeg det bedst med, så det giver lige et pift, synes jeg, at vide at det er lidt lækkert inden under også. Kæresten er vild med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.