Graviditetsønske :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej allesammen  

Jeg er nød til at være anonym, da jeg ikke er sikker på om min søster er blevet medlem endnu  

Hvad er det absolut bedste at få i jeres graviditet? Hvad kan i slet ikke undvære imens i er gravide? 

Vi har planer om at lave en kurv til hende med en masse lækre ting, der skal bl.a. en ventekjole i, en gravid-massage. Men vi er helt blanke for hvad der ellers skal i den? 

Det skal helst være noget til hende, men det må også gerne være noget hun kan "dele" med hendes kæreste  

God dag til jer allesammen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Stivdie

Hejsa, 

Jeg går ud fra, det er din søsters første barn? 

Når den lille først kommer, så er det svært at finde tid til sig selv, så jeg synes det vil være godt at have ting i kurven, som tilgodeser det. Fx. biografbilletter, så hende og manden/kæresten kan nyde at være "bare dem" lidt endnu. 

Massage lyder også rigtig godt, evt en ammende, som inden fødslen er genial til at aflaste maven med, når man ligger på siden. Matas har også forskellige "mor barn" produkter, fx mavecreme eller maveolie. 

Alt efter hvor langt hun er henne kunne en fin lille bog at skrive tankerne om graviditeten ned i, måske også være fin. Hvis hun er længere henne kunne en stak gode dameblade eller en bog være et hit til at fordrive den lange ventetid med 

Og så selvfølgelig et lille stykke af hendes yndlingsspise til extra forkælelse - for mig er det chokolade 

Anmeld Citér

5. marts 2017

MiniMe2005

Gravidmassage var fantastisk sidst i graviditeten!

En tur til frisøren. Der gik otte måneder, efter jeg fødte, før jeg havde tid til det igen.

En hyggeaften med kæresten. Biografen, middag eller lignende.

Hvis det skal være noget sjovt, så sådan en gribetang-dimmer Hvis jeg tabte noget på gulvet efter uge 32, var det fortabt, da jeg knap kunne bukke mig ned 

Alt efter, hvornår hun har termin, så et par sko, der er nemme at tage på (læs: nogen man bare kan træde ned i uden snørebånd, spænder eller andet). Min stakkels mand måtte give mig sko på de sidste tre uger, da jeg helt seriøst ikke selv kunne pga maven. 

Og ja, noget lækkert snack... Det er altid et hit :-)

Eller en hyggeaften med søsteren :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.