0 R Negativ hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2017

Anonym trådstarter

Hjælp piger er bekymret

jeg mistet i oktober i uge 16. og jeg er 0 R negativ og mine to andre børn er 0 Positiv så der har jeg fået den indsprøjtning.

men sagen er den jeg ved ikke om der er taget blodprøver på den jeg mistet om det er nødvendig osv jeg har ikke fået den indsprøjtning denne gang men er det fordi det er lige meget eller har baby være Negativ også eller hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Hjælp piger er bekymret

jeg mistet i oktober i uge 16. og jeg er 0 R negativ og mine to andre børn er 0 Positiv så der har jeg fået den indsprøjtning.

men sagen er den jeg ved ikke om der er taget blodprøver på den jeg mistet om det er nødvendig osv jeg har ikke fået den indsprøjtning denne gang men er det fordi det er lige meget eller har baby være Negativ også eller hjælp

Uanset hvad er det for sent nu, den skal gives 72 timer efter fødslen

Anmeld Citér

2. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Men det kan være relevant at vide ift eventuelt fremtidige graviditeter, uanset at det er for sent at give dig anti-d nu. Man får anti-d ved aborter senere end 8. uge, så vidt jeg ved. Så jeg synes, du skal prøve at dobbelttjekke på sundhed.dk, om det er blevet givet ifm din abort, og ellers gå til lægen, som vel kan undersøge det ved kig i journaler eller evt. blodprøve.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.