Hvornår læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

206 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej piger er i dag 5+5 men hvornår skal jeg kontakte lægen vil gerne vente så længe som mulig.

Vi rejser på ferie i april den dag vi rejser vil jeg være 12+5 så for at kunne nå en nf skal det.gerne være ind vi rejser..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej piger er i dag 5+5 men hvornår skal jeg kontakte lægen vil gerne vente så længe som mulig.

Vi rejser på ferie i april den dag vi rejser vil jeg være 12+5 så for at kunne nå en nf skal det.gerne være ind vi rejser..

du skal først til lægen i uge 8 eller 9 og have lavet vandrejournal. Så du kan i terorien vente med at ringe indtil du er i uge 7. Men da du står og skal på ferie ville jeg nok ringe med det samme og få en tid også fortælle at du skal på ferie og vil være 12+ der. I håb om at ducksn få en tid inden. Desværre så er Nf tider bare sjældent selvvalgte 

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

2. marts 2017

MiniMe2005

Du kan sagtens ringe nu :-) Især hvis din læge har travlt. Der er nogle steder, hvor du ikke nødvendigvis kan få en tid til den efterfølgende uge. Men det ved du nok bedst selv :-)

Og du kan desværre ikke selv bestemme, hvornår du skal til nf. I hvert fald ikke alle steder. På Riget skal du selv ind og bestille tid, men selv der vælter de sig ikke ligefrem i tider. De flestes steder vælger stedet en tid for dig. Så kontakt evt din læge og tag en snak om det.

Anmeld Citér

2. marts 2017

Nel

Hvis du tilknyttes Herlev, booker du selv tid. Men kontakt din læge med det samme, som allerede skrevet så skal du have en tid til omkring de 8 uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.