Fastelavn udklædnig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
19 svar
7 synes godt om
2. marts 2017

Anonym trådstarter

1. Ler der nogle som har nogle gode ideer til en billig/nem fastelavn udklædning? Gerne en man kan lave derhjemme, uden at skulle ud og købe alt muligt 

Min søn på 8 mdr skal til fastelavn i dagplejen i morgen. Han har været syg hele sidste uge, så troede faktisk fastelavn var slut, så jeg har ikke handlet noget ind, desuden er pengene overraskende små i denne mdr  Han husker det selvfølgelig ikke, men synes stadig det er ærgerligt, hvis han er den eneste der kommer afsted uden udklædning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

Abracadabra

Hvad med kat? Knurhår af eyeliner, næse af læbestift, hale af sort garn?

Anmeld Citér

2. marts 2017

Englehår

Profilbillede for Englehår

Har du en grøn natdragt kan du lave et lille skildpaddeskjold af pap til ryggen.

Ellers tænker jeg at du måske kan forvandle en anden dragt til en mekaniker udklædning ved at klippe lidt "værktøj" af noget andet (aflagt) tøj og lige  synes på. Måske give ham lidt "skidt" på kinderne

Anmeld Citér

2. marts 2017

L-Mortil3

Han kan være onkel reje , en skjorte , bukser og seler ����

Men pirat, klip et par bukser i laser rundt ved benene, et ar med eyeliner , en kat eller mus! 

Anmeld Citér

2. marts 2017

Miti's mama

Hvis du har filt liggende, er det super nemt at klippe ud som et superhelte logo og sy/lime på en bodystocking. Så et par strømpebukser og evt noget til kappe.

Anmeld Citér

2. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

1. Ler der nogle som har nogle gode ideer til en billig/nem fastelavn udklædning? Gerne en man kan lave derhjemme, uden at skulle ud og købe alt muligt 

Min søn på 8 mdr skal til fastelavn i dagplejen i morgen. Han har været syg hele sidste uge, så troede faktisk fastelavn var slut, så jeg har ikke handlet noget ind, desuden er pengene overraskende små i denne mdr  Han husker det selvfølgelig ikke, men synes stadig det er ærgerligt, hvis han er den eneste der kommer afsted uden udklædning.

Hvor bor du henne? Måske nogen herinde bor i nærheden og har noget, du kan låne?

Anmeld Citér

2. marts 2017

Anonym trådstarter

Tak for nogle gode ideer. Jeg må prøve at se om jeg kan få det lavet når jeg har fri fra arbejde kl 15.. 

keg bor i Slagelse. Har forhørt mig hos venner og familie, og dem der havde noget kunne ikke finde tøjet alligevel :-( 

Anmeld Citér

2. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Tak for nogle gode ideer. Jeg må prøve at se om jeg kan få det lavet når jeg har fri fra arbejde kl 15.. 

keg bor i Slagelse. Har forhørt mig hos venner og familie, og dem der havde noget kunne ikke finde tøjet alligevel :-( 

Arbejder du også i Slagelse?

Anmeld Citér

2. marts 2017

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Arbejder du også i Slagelse?

Ja, arbejder også i Slagelse. Men har tilgengæld bil :-) 

Anmeld Citér

2. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Øv du bor så langt væk. Ellers havde jeg ellers en julemand heldragt du kunne få helt gratis. Så skulle du bare sætte en rød hue på toppen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.