Mistet håbet efter 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2017

Millamoar

Jeg ved godt, at det er dumt, men jeg føler mig ulykkelig. Vi har nu prøvet at blive gravide i 8 måneder, og endnu engang må jeg konstatere at det ikke er lykkedes 

Vi har en dejlig dreng på 5, og har været igennem prøver, alt ser fint ud.

Jeg forstår bare ikke, at vi ikke kan, og føler mig helt uduelig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

hipsomhapper

Millamoar skriver:

Jeg ved godt, at det er dumt, men jeg føler mig ulykkelig. Vi har nu prøvet at blive gravide i 8 måneder, og endnu engang må jeg konstatere at det ikke er lykkedes 

Jeg ved godt tiden kan føles lang når man står i det, men forsøg at holde fast i at 8 måneder IKKE er hverken unormalt eller længe i fertilitetsverdenen... medmindre du er omkring de 40 år og har travlt, så forsøg at give det nogle måneder mere

Anmeld Citér

1. marts 2017

Millamoar

hipsomhapper skriver:

Jeg ved godt tiden kan føles lang når man står i det, men forsøg at holde fast i at 8 måneder IKKE er hverken unormalt eller længe i fertilitetsverdenen... medmindre du er omkring de 40 år og har travlt, så forsøg at give det nogle måneder mere

Jeg er kun lige knap 29. Jeg blev scannet for et par måneder siden, fået taget celleskrab, gynækologisk undersøgelse - alt er fint! Min mand har fået foretaget sædanalyse pga sygdom som ung - han havde meget meget gode tal.

Men endnu engang har jeg fået menstruation  Jeg føler virkelig at det aldrig kommer til at ske 

Anmeld Citér

2. marts 2017

voreslillemus

Vi startede på PB baby i starten af sidste år, og havde været i gang i 4 måneder. Jeg blev gravid for første gang i mit liv, men det endte i en MA i uge 8.  Så gik der yderligere 7 måneder (som føltes som VIRKELIG lang tid ) og jeg blev så gravid den 28. december og nu er jeg 11+0 

Så 11. måneder blev det til med os og hold kæft hvor har det været hårdt! Alle siger det, og man får SPAT af at høre det, når man ikke kan tænke på andet, me det hjælper virkelig at tænke på noget andet  Vi "opgav" og brugte alle de opsparede baby penge på vores drømme rejse til USA, og få uger efter var testen positiv 

Fokuser på jeres skønne søn og hinanden! Hyg lidt ekstra om jer som par og HUSK at vær rigtig god ved dig selv 

Anmeld Citér

2. marts 2017

Millamoar

voreslillemus skriver:

Vi startede på PB baby i starten af sidste år, og havde været i gang i 4 måneder. Jeg blev gravid for første gang i mit liv, men det endte i en MA i uge 8.  Så gik der yderligere 7 måneder (som føltes som VIRKELIG lang tid ) og jeg blev så gravid den 28. december og nu er jeg 11+0 

Så 11. måneder blev det til med os og hold kæft hvor har det været hårdt! Alle siger det, og man får SPAT af at høre det, når man ikke kan tænke på andet, me det hjælper virkelig at tænke på noget andet  Vi "opgav" og brugte alle de opsparede baby penge på vores drømme rejse til USA, og få uger efter var testen positiv 

Fokuser på jeres skønne søn og hinanden! Hyg lidt ekstra om jer som par og HUSK at vær rigtig god ved dig selv 

Jeg havde nok bare en naiv forventning om, at når nummer 1 kom hurtigt, så gjorde nummer 2 det nok også 

Jeg prøver at tage en beslutning om at lægge det til side og nyde mit dejlige liv. Men det er så svært.

Anmeld Citér

2. marts 2017

stm2812

Millamoar skriver:

Jeg kan udemærket forstå dig, vi prøvede 2 år og 3 måneder anden gang. Det føles som virkelig lang tid. 

Håber den snart er der.

Anmeld Citér

2. marts 2017

Millamoar

stm2812 skriver:

Jeg kan udemærket forstå dig, vi prøvede 2 år og 3 måneder anden gang. Det føles som virkelig lang tid. 

Håber den snart er der.

Var i så til noget udredning? Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg ønsker fertilitetsbehandling, hvis det kommer dertil.

Jeg ved også godt at jeg nok bare er utålmodig 

Anmeld Citér

3. marts 2017

CC79

Årh det må være frygteligt hårdt.. Vil bare fortælle jeg har en venninde det tog halvandet år før hun blev gravid og anden gang tog det blot et par mdr. Hun fejler heller ik noget men fertilitet er noget lusket noget. Håber for jer der snart er en graviditet på vej for ventetiden er hård..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.