første læge undersøgelse? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
5 svar
5 synes godt om
1. marts 2017

Babywish1

Heej 

hvor mange har fået foretaget første lægeundersøgelse her.? 

Jeg er nysgerrig om hvor vidt de laver gyn undersøgelse?  Hvis man ved hvornår æl var og sidste mens første dag osv. er det så ik lige meget med gyn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har aldrig fået foretaget underlivsundersøgelse hos egen læge ifm. Graviditet. 

Det tror jeg simpelthen ikke man gør længere.

Anmeld Citér

1. marts 2017

baby_drømme

Heej 

hvor mange har fået foretaget første lægeundersøgelse her.? 

Jeg er nysgerrig om hvor vidt de laver gyn undersøgelse?  Hvis man ved hvornår æl var og sidste mens første dag osv. er det så ik lige meget med gyn? 

Jeg fik ikke foretaget en gyn. undersøgelse, tror det er de færreste steder de stadig gør det  

Anmeld Citér

1. marts 2017

Babywish1

Okay det gav mig lige en lettelse hvad sker der ved 1 undersøgelse? ? 

Det er 5 år siden sidst jeg har prøvet alt det her. Kan knapt huske noget og meget er lavet om 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Nel

De stiller spørgsmål (arvelige sygdomme, hvad er din beskæftigelse, partner og lignende) og så får du foretaget urin og blodprøvet, bliver vejet og får taget blodtrykket. Præcis hvornår og af hvem (læge eller sygeplejerske) varierer fra læge til læge. Men gyn. undersøgelse foretages, så vidt jeg ved, slet ikke - medmindre der skulle være en fornuftig grund til det.

Anmeld Citér

1. marts 2017

Babywish1

1. Okay nel er jeg glad for at hører.. det gør mig lidt mere stille og rolig skal til 1 lægeundersøgelse d 15ne ♡♡

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.