Endnu nogle æl teste til tydning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2017

Me..:)

Er lige startet på æl teste og iiiih hvor synes jeg det er besværligt at tyde. Min cyklus lever sit eget liv så har valgt at teste flere gange på en dag. Er der nogen der kan fortælle mig hvornår vi skal sexe ifølge de her tests? På forhånd tak ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

esioul

FH skriver:

Er lige startet på æl teste og iiiih hvor synes jeg det er besværligt at tyde. Min cyklus lever sit eget liv så har valgt at teste flere gange på en dag. Er der nogen der kan fortælle mig hvornår vi skal sexe ifølge de her tests? På forhånd tak ��

den sidste er positiv

Anmeld Citér

1. marts 2017

esioul skriver:

den sidste er positiv

Taak  det mente jeg også, og har grint meget af alle de test tråde der ligger, men kan da dæleme godt se hvordan man kan komme i tvivl når man pludselig selv står med dem 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Josephinesmor

Den for idag er da helt flot positiv 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Josephinesmor skriver:

Den for idag er da helt flot positiv 

Tusind tak for din hjælp. Så må jeg heller informere manden om at det er gi-gas-tid  Er det så rigtigt forstået at jeg har ægløsning i morgen? 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Babywish1

Du skal vidst springe på manden i dag i morgen og i overmorgen 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Josephinesmor

FH skriver:

Tusind tak for din hjælp. Så må jeg heller informere manden om at det er gi-gas-tid  Er det så rigtigt forstået at jeg har ægløsning i morgen? 

Du skal bare hoppe på manden. Sæd kan leve i en op til 5 dage.. så idag og i morgen så sku der være chancer 

Anmeld Citér

2. marts 2017

Josephinesmor skriver:

Du skal bare hoppe på manden. Sæd kan leve i en op til 5 dage.. så idag og i morgen så sku der være chancer 

Tusind tak for hjælpen allesammen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.