Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er lige startet på æl teste og iiiih hvor synes jeg det er besværligt at tyde. Min cyklus lever sit eget liv så har valgt at teste flere gange på en dag. Er der nogen der kan fortælle mig hvornår vi skal sexe ifølge de her tests? På forhånd tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FH skriver: Er lige startet på æl teste og iiiih hvor synes jeg det er besværligt at tyde. Min cyklus lever sit eget liv så har valgt at teste flere gange på en dag. Er der nogen der kan fortælle mig hvornår vi skal sexe ifølge de her tests? På forhånd tak
den sidste er positiv
esioul skriver: den sidste er positiv
Taak det mente jeg også, og har grint meget af alle de test tråde der ligger, men kan da dæleme godt se hvordan man kan komme i tvivl når man pludselig selv står med dem
Den for idag er da helt flot positiv
Josephinesmor skriver: Den for idag er da helt flot positiv
Tusind tak for din hjælp. Så må jeg heller informere manden om at det er gi-gas-tid Er det så rigtigt forstået at jeg har ægløsning i morgen?
Du skal vidst springe på manden i dag i morgen og i overmorgen
FH skriver: Tusind tak for din hjælp. Så må jeg heller informere manden om at det er gi-gas-tid Er det så rigtigt forstået at jeg har ægløsning i morgen?
Du skal bare hoppe på manden. Sæd kan leve i en op til 5 dage.. så idag og i morgen så sku der være chancer
Josephinesmor skriver: Du skal bare hoppe på manden. Sæd kan leve i en op til 5 dage.. så idag og i morgen så sku der være chancer
Tusind tak for hjælpen allesammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128