Udvikling på ægløsningstests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej, 

jer der er vant til at se udvikling på jeres ægløsningsteste, jo tættere i kommer ægløsning: hvor langt væk tror i den er? Tror i jeg går glip af den, hvis jeg først tester igen om 2 dage? (Har kun 4 stk teste tilbage og vil gerne have dem til at være nok til denne cyklus)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej, 

jer der er vant til at se udvikling på jeres ægløsningsteste, jo tættere i kommer ægløsning: hvor langt væk tror i den er? Tror i jeg går glip af den, hvis jeg først tester igen om 2 dage? (Har kun 4 stk teste tilbage og vil gerne have dem til at være nok til denne cyklus)

��

Anmeld Citér

28. februar 2017

Anonym

Vil tro du får en positiv test i overmorgen ud fra de tests, men man kan aldrig sige det med sikkerhed, da koncentrationen af LH i urinen kan variere meget fra dag til dag, og man reelt ikke kan regne med en "udvikling", men faktisk kun kan regne med den, når testen er helt positiv. Jeg ville ikke springe over at teste i morgen, hvis det nu lige præcis er der den er positiv - så hellere købe flere tests.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil tro du får en positiv test i overmorgen ud fra de tests, men man kan aldrig sige det med sikkerhed, da koncentrationen af LH i urinen kan variere meget fra dag til dag, og man reelt ikke kan regne med en "udvikling", men faktisk kun kan regne med den, når testen er helt positiv. Jeg ville ikke springe over at teste i morgen, hvis det nu lige præcis er der den er positiv - så hellere købe flere tests.

Tak for svar, regner selv med i overmorgen 

Vil dog prøve være sammen med manden i aften og i overmorgen uanset  så skulle vi være dækket ind, selvom der ikke er tid til det i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.