Ferie i Alcudia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2017

Mor010711

Hej skønne damer

Min datter på 6 og jeg skal en uge til Alcudia  til august, er der nogen der har været der og måske kan være lidt behjælpelig med hvor mange lommepenge vi har brug for?

Vi får morgenmad på hotellet, så lommepengene skal dække to måltider om dagen til os to, plus det løse 

Vi skal ikke på store ture eller shoppe helt enormt, men der skal være plads til lidt hyggeshopping hvis vi får lyst. Vi skal ikke leje bil eller lignende, da jeg ikke har kørekort. Vi skal bare nyde solen, spise mad, lege og bade 

Håber der er nogen der sidder med lidt erfaring. 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

Frk.S

Uh, jeg er misundelig... vi var i Alcudia i sommeren 2015, og det var SKØNT. 

Lige hvor mange penge i skal regne med at have med, afhænger jo nok meget af hvilken slags mad i tænker i skal have.

Men jeg vil sige, at priserne er nogenlunde ligesom herhjemme, så har du da lidt at gå efter. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Mor010711

Jeg glæder mig også helt vildt 

Har hørt så meget godt om det og nu skal vi bare hygge efter et lidt turbulent år 

Og tak for tippet med priser. Jeg er ikke så erfaren i at rejse og slet ikke alene, så det bliver spændende hvordan det kommer til at gå. 

Håber vi kommer med det rigtige fly 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Tip!

Vi har altid en del lommepenge med..�� Tror vi brugte 5000 kr sidst vi var på Kreta i efteråret, men det var også min søn, kæreste og jeg. Vi lejede bil, spiste ude alle dage (både frokost og aften) og shoppede ganske lidt. 

Til efteråret skal vi til zakrynthos og der vil vi gave ca 6000 kr med til os til en uge. Vi gider ikke mangle noget, der skal være til is, snold, gode øl, et nyt badedyr, lokale produkter osv. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Mor010711

1000 tak for svar 

Jeg havde umiddelbart  5000 i tankerne og det kan jeg så høre er rigeligt når vi kun er to 

Vi skal jo som sagt ikke leje bil eller noget. 

Igen, tak for at dele jeres erfaring 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Mamalou

Mor010711 skriver:

1000 tak for svar 

Jeg havde umiddelbart  5000 i tankerne og det kan jeg så høre er rigeligt når vi kun er to 

Vi skal jo som sagt ikke leje bil eller noget. 

Igen, tak for at dele jeres erfaring 

Det tror jeg er rigeligt. Da min søn og jeg var på ferie på Tenerife i 14 dage med morgenmad brugte jeg 5000 kr. Vi var afsted med noget familie herunder min forældre, og de gav gerne en is, frokost og aftensmad nogle gange. Så tænker ikke, at I kommer til at mangle  

Vi har været i Alcudia tre gange og det er virkelig lækkert og børnevenligt. Der er den lækreste strand, så glæd jer

Anmeld Citér

28. februar 2017

Mor010711

Tak for input  

5000 for 14 dage synes jeg lyder helt vildt billigt 

Jeg satser på at det bliver deromkring så. 

Det bliver en ferie helt på børneprimisser og jeg glæder mig så meget til at have den oplevelse bare mig om min datter. Det er netop som du siger pga. den gode børnevenlige strand og meget fokus på børnene at jeg har valgt netop Alcudia  Alle der har været der, taler om hvor fantastisk det er

Hvis hun er glad, så er jeg glad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.