Jeg prøver på at blive gravid, men har svært ved at tro jeg er så heldig allerede at være gravid, men min cyklus er ikke normal, her kommer forklaringen, beklager den er lang, men det er den bedste måde jeg kan forklare det på.
30/1-2016 får jeg fjernet min spiral efter 5 år, jeg har det som jeg plejer at have det ved ÆL så er ret sikker på jeg havde ÆL.
Har haft en del pletblødninger, vi snakker meget små pletter, og har på intet tidspunkt blødt så meget så bindet skulle skiftes pga. Det.
31/1 Pletblødning
1/2 pletblødning
2/2 lille blodplet + blodklump efter sex
3/2 ingenting
4/2 kort blødning med nogle blodklumper
5/2 ingenting
6/2 pletblødning
7/2 pletblødning
8/2 pletblødning, mindede om slut mens
9/2 til 14/2 ingenting
15/2 sparsom blødning i et par timer efter sex
16/2 pletblødning, mindede om slut mens
17/2 pletblødning svag, svag muren i maven.
18/2 plet blødninger på bind, fik pludselig uden varsel ondt i højre side (føltes som æggestokken), mine smerter varede ca. 30 min. Var kraftige og tårerne trillede af smerte, men derefter var der ingen smerte. Når jeg satte mig på toilettet kom der blod ud, men i bindet kun meget små pletblødninger, ligemeget hvor mange timer der gik imellem toiletbesøg.
19/2 pletblødninger og blod når jeg sætter mig på toilettet ligesom den 18/2.
20/2 slut lignende mens i pletblødning.
21/2- 25/2 ingen blod
26/2 lille pletblødning igen
27/2 ingenting
Det der mindede om mens er ikke en typisk mens for mig, jeg plejer at bløde kraftigt fra dag 1, skal skifte bind mange gange om dagen for ikke at bløde igennem, voldsomme smerter de første 3 døgn og min slut mens plejer først at komme ved 6-7 dagen, hvilket var grunden til jeg fik hormonspiral da jeg led voldsomt af jernmangel efter mens.
Jeg skriver til lægen, tager selvfølgelig en tidlig graviditets test inden for at være sikker på der ikke er noget og den er negativ, svaret jeg får tilbage er at det lyder voldsomt og jeg skal tage en graviditets test igen om en uge.
Nu sidder jeg så og tænker, kan jeg virkelig være så heldig allerede at være gravid?
selv synes jeg det lyder for godt til at være sandt.
Jeg er ikke stresset, spiser sundt, jeg er ikke undervægtig og ikke overvægtig, fokuserer ikke så meget på at blive gravid men mere på at få min cyklus normal så jeg kan blive gravid og tror ikke jeg er gravid, så tænker ikke det er min krop der bilder mig noget ind, men efter lægens svar bliver jeg helt i tvivl og tænker, kan det virkelig være?
Andre der har prøvet det samme?