ÆL slim - Hvordan er det nu det er ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej søde piger.

vi har været igang med PB i 6 måneders tid, uden held. Har brugt en app til hjælp men den driller mig da min cyklus er fjollet (nogle måneder på 29 dage, andre på 32) 

Jeg har så besluttet mig for at prøve at tjekke udflåd i stedet, og tror det er nu at jeg et frugtbar. Det er tykt, klart og kan bestemt strækkes! Dog er æl test først svag positiv (Ved godt den ene streg skal være tykkere end den anden) Hvordan er det det udflåd skal se ud ? 

Hjææælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej søde piger.

vi har været igang med PB i 6 måneders tid, uden held. Har brugt en app til hjælp men den driller mig da min cyklus er fjollet (nogle måneder på 29 dage, andre på 32) 

Jeg har så besluttet mig for at prøve at tjekke udflåd i stedet, og tror det er nu at jeg et frugtbar. Det er tykt, klart og kan bestemt strækkes! Dog er æl test først svag positiv (Ved godt den ene streg skal være tykkere end den anden) Hvordan er det det udflåd skal se ud ? 

Hjææælp!

Det ligner fuldstændig æggehvide.

Ægløsningsslim kan udstødes i en hel uge op til ægløsning, så prøv at tænke over, hvornår du har ekstra lyst i stedet for at være symptomrytter.

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ligner fuldstændig æggehvide.

Ægløsningsslim kan udstødes i en hel uge op til ægløsning, så prøv at tænke over, hvornår du har ekstra lyst i stedet for at være symptomrytter.

Åh det ville jeg nu også meget gerne, men skal der komme en baby ud af det inden for overskuelig tid skal der bare lidt ekstra planlægning til da min mand arbejder aften, og jeg dag og det derfor betyder at jeg kun får få timers søvn hvis jeg skal holde mig vågen til han kommer hjem og har tid til at jeg har lyst Men tak for dit svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.