Åh sig den er positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2017

Anonym trådstarter

Åh piger har taget denne G tæst idag syntes selv den er positiv men har godt nok brug for at få det bekræftet eller afkræfte jeg skulle være omkring 5+2 hvis det er 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Åh piger har taget denne G tæst idag syntes selv den er positiv men har godt nok brug for at få det bekræftet eller afkræfte jeg skulle være omkring 5+2 hvis det er 

Hvad er det der gør at du er i tvivl?

Anmeld Citér

27. februar 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Forstår ikke helt hvad du er i tvivl om?

tillykke

Anmeld Citér

27. februar 2017

ErDetSnartNU

Jeg forstår heller ikke hvorfor du er i tvivl? Skal der ikke være et kryds når den er positiv?

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

Jo skal der men ikke så længe siden vi mistet vores lille baby i uge 22 mistet i November

Er så over lykkelig tror bare angsten for.at mistet og at.det er.noget jeg bilder mig.selv ind er stor

Anmeld Citér

27. februar 2017

Maalene

Anonym skriver:

Jo skal der men ikke så længe siden vi mistet vores lille baby i uge 22 mistet i November

Er så over lykkelig tror bare angsten for.at mistet og at.det er.noget jeg bilder mig.selv ind er stor

Åhh, hvor er jeg ked af at høre, at du har mistet - men den er helt sikkert positiv, så vil ønske jer et kæmpe tillykke og alt held og lykke jeres vej 

Anmeld Citér

27. februar 2017

NupaSofia

Selv jeg kan se det, og kan ellers aldrig se en skid på de test-billeder der bliver lagt op her

Tillykke

Anmeld Citér

27. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Er ked af at høre du har mistet. Kæmpe krammer til dig 

men din angst (som er berettiget) ændre ikke på at din test er meget flot positiv. Tillykke :-)

Anmeld Citér

27. februar 2017

Mortiltrepiger

Hvordan kan du være i tvivl?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.