5+4??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2017

Beti89

Babywish1 skriver:

hjertelig tillykke til dig også. . 

Ja det er jo så mit spørgsmål. . Kan ik huske hvad jeg gjorde med min første. 

Men hvornår er det tid til første læge undersøgelse.? Jeg har en tid d 15ne marts til andre ting. Er det forsent at vente der til?? Er i dag 5+5 ...

Nej det sikkert meget passende tror jeg. Jeg har først fået tid d. 16. Marts og puha jeg synes der er lang tid til men det er vist normalt det ligger mellem 8. Og 10. Uge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

Babywish1

Ej Tillykke piger!!

Jeg har så bare et spørgsmål? ?

For 5 år siden skulle jeg ik ha gynoligisk undersøgelse ved første undersøgelse. . Skal man det i dag?? Eller er de gået fra det.? Hvis man ved hvornår man harhaft æl og sådan.? Er det så nødvendigt?

Anmeld Citér

1. marts 2017

Beti89

Babywish1 skriver:

Ej Tillykke piger!!

Jeg har så bare et spørgsmål? ?

For 5 år siden skulle jeg ik ha gynoligisk undersøgelse ved første undersøgelse. . Skal man det i dag?? Eller er de gået fra det.? Hvis man ved hvornår man harhaft æl og sådan.? Er det så nødvendigt?

Tusind tak  Har ik været til undersøgelsen så jeg ved det desværre ik endnu, men jeg er selv i tvivl om man ska det. Så vidt jeg kan læse mig frem til er det ik normalt man gør det mere, kun hvis der sku være problemer, men det vist stadig forskelligt fra læge til læge om de følger gamle el nye regler. Jeg ville også meget gerne vide det 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Babywish1

Beti89 skriver:

Tusind tak  Har ik været til undersøgelsen så jeg ved det desværre ik endnu, men jeg er selv i tvivl om man ska det. Så vidt jeg kan læse mig frem til er det ik normalt man gør det mere, kun hvis der sku være problemer, men det vist stadig forskelligt fra læge til læge om de følger gamle el nye regler. Jeg ville også meget gerne vide det 

Må oprette en tråd mere så. så vi kan få svar :p

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.