Gravid og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg er anonym i dag, da ingen udover min mand ved at jeg er gravid.

Men jeg har lige taget en positiv test, efter ægløsning skulle jeg være 4+1 i dag.

Jeg bløder dog lidt og har gjort det i næsten en uge.

Jeg har det sidste års tid blødt en del, først en uge med pletblødninger, så 5 dage med rigtig menstruation. Min cyklus er ca 26 dage. Jeg er blevet undersøgt flere gange hos en gynækolog som har kunnet konstatere at alt ser normalt ud. Ville jeg stoppe pletblødningerne skulle jeg have en spiral, men da vi gerne ville have et barn har jeg naturligvis sagt  nej til det.

Nu bløder jeg så som jeg plejer, men mens er ikke kommet, og testen er positiv. Burde blødningerne ikke stoppe hvis jeg er gravid? Har jeg større risiko for at miste når jeg bløder? Nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

ønskebørn74

en lille smule blod behøver ikke betyde noget. Blødte on and off med mine tvillinger, men de hang fast. de er dog født 10 uger for tidligt.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

en lille smule blod behøver ikke betyde noget. Blødte on and off med mine tvillinger, men de hang fast. de er dog født 10 uger for tidligt.

Så prøver jeg lige at slå koldt vand i blodet... tak for svar 

Anmeld Citér

28. februar 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Så prøver jeg lige at slå koldt vand i blodet... tak for svar 

Hvordan går det?

Anmeld Citér

1. marts 2017

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Hvordan går det?

Jeg bløder stadig lidt on/off. Har været til læge og få taget blodprøve, skal have taget igen på fredag, for at finde ud af om hcg stiger eller falder. Så vi håber 

Tak for din interesse 

Anmeld Citér

1. marts 2017

stm2812

Anonym skriver:

Jeg bløder stadig lidt on/off. Har været til læge og få taget blodprøve, skal have taget igen på fredag, for at finde ud af om hcg stiger eller falder. Så vi håber 

Tak for din interesse 

Håber den bliver siddende. Hvad farve er blodet ?

jeg havde en pletblødning 6 dage efter æl og så dagen før forventet mens havde jeg lidt orange udflåd. Men ikke noget siden.

men jeg har tidligere hørt om folk der oplever at bløde imens. Jeg håber virkelog det bedste for dig.

Anmeld Citér

2. marts 2017

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Håber den bliver siddende. Hvad farve er blodet ?

jeg havde en pletblødning 6 dage efter æl og så dagen før forventet mens havde jeg lidt orange udflåd. Men ikke noget siden.

men jeg har tidligere hørt om folk der oplever at bløde imens. Jeg håber virkelog det bedste for dig.

Det er friskt blod. Men har ikke blødt siden i går aftes og har stadig kvalme, så har en ret god fornemmelse 

Tusind tak, det er sødt af dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.