Familiekonstellationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ser din familie ud?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.918 visninger
21 svar
20 synes godt om
26. februar 2017

Lunae

Jeg synes at det kunne være interessant at se på familiekonstellationer i Danmark. Der er jo efterhånden mange forskellige måder at indrette sig på

Hvordan ser jeres familier ud? Er det far, mor og børn, delebørn, bonusbørn, regnbuefamilie, enlig osv.

Har prøvet at opremse mulige konstellationer, men der er sikkert endnu flere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lunae skriver:

Jeg synes at det kunne være interessant at se på familiekonstellationer i Danmark. Der er jo efterhånden mange forskellige måder at indrette sig på

Hvordan ser jeres familier ud? Er det far, mor og børn, delebørn, bonusbørn, regnbuefamilie, enlig osv.

Jeg har trykket skilt med børn, selvom jeg ikke egentlig ikke er skilt. Men "bare" har været kærester med faren til min datter og er gået fra ham. Og derfor er enlig

Anmeld Citér

26. februar 2017

Lunae

MummiT skriver:

Jeg har trykket skilt med børn, selvom jeg ikke egentlig ikke er skilt. Men "bare" har været kærester med faren til min datter og er gået fra ham. Og derfor er enlig

Ja, jeg tænkte godt på formuleringen, men i min optik betyder det ikke så meget om man har været gift eller ej  Godt at du bare selv svarede noget!

Anmeld Citér

26. februar 2017

lineog4

Mor og far med fælles børn og et voksent bonus barn (som forresten har en storesøster som er fars bonusbarn og som vi har kontakt med - hun har børn på samme alder som os, så det er børnefødselsdage med min mand og hendes fr men ikke moren )

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonymor

Far, mor og sammenbragte børn. 2 fra mig, 1 fra ham

Anmeld Citér

26. februar 2017

Enitst86

Far mor og fælles børn 

Anmeld Citér

26. februar 2017

BigHope13

Mor og far med fælles søn og en fælles søn mere på vej.

Anmeld Citér

26. februar 2017

MysteriousAngel

Lunae skriver:

Den her familie er far, mor og børn. Fælles. 

Den jeg voksede op i, var værre.

Min far og mor fik mig.

Så gik de fra hinanden. Min mor fandt en der havde en fra tidligere. Derudover fik de 2 sammen.

Min far fandt en ny, og fik 2 børn med hende. Så gik de fra hinanden og min far fandt en ny der både havde 2 men så fik de også 2. 

Anmeld Citér

26. februar 2017

MiniMe2005

Far, mor og fælles søn :-)

Men det er en helt anden snak med den, jeg er vokset op i. Jeg troede, det var far, mor og fælles barn (mig), men det viste sig, at der også liiiige var en bonus fra min far, som jeg ikke anede eksisterede, før jeg var teenager. 

Min fars familie er værre! Han har to ældre søskende fra sin mor, så er der ham og en helsøskende og så en lillebror fra deres far (efter skilsmissen med farmor). Derudover har farfars anden kone siden fået et barn mere efter farfars død, og hendes nye mand har et barn fra tidligere også. Det barn har også en eller to søskende fra sin mor. 

Slet ikke forvirrende...

Anmeld Citér

26. februar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi er mor far og to børn

jrh selv er mor far og barn. Dog døde min far ds jeg var teenager pg min mor har en ny dejlig mand

min mand har mor og far. . De er fem søskende med fire forskellige fædre . Hans rigtige far havdetre børn fra tidligere og som 18 årig blev han adopteret Af den ene lillebrors far dom har været i hans liv siden han var ret lille og altid betragtet som far pg som også har et barn frs tidligere.. et stort rod er det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.