Råd og hjælp søges !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2017

Anonym trådstarter

Min mand og jeg prøver at blive gravide. Han blev refetaliseret for ca en måned siden, og vi har nu forsøgt på projekt baby siden sidste ægløsning. Jeg skulle ha haft min menstruation i går, og jeg har intet set til den! Jeg har taget fem negative test. Jeg har været vildt træt den sidste uges tid, og er nu begyndt at gå Hvidt udflåd som er utrolig sejt ( ja undskyld uddybelsen ) istedet for min menstruation ?! MEN jeg har jo som skrevet fem negative test????? Har i prøvet noget lign?! Kan man hidse sig selv op så meget at man ikke får sin mens??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2017

Enitst86

Hej.. Ja.. Man kan sagtens hidse sig selv så meget op at kroppen stresser og mens udebliver.. Hver gang jeg lagt prævention på hylden har jeg indgået en pagt med mig selv om ikke at tage en test før jeg er gået en uge over.. Det er satme svært at overholde og har også snydt lidt (ja ja jeg er kun gået 4 dage over men jeg skal til frisøren og MÅ jo vide om jeg kan farve hår med god samvittighed) 

Anmeld Citér

25. februar 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Min mand og jeg prøver at blive gravide. Han blev refetaliseret for ca en måned siden, og vi har nu forsøgt på projekt baby siden sidste ægløsning. Jeg skulle ha haft min menstruation i går, og jeg har intet set til den! Jeg har taget fem negative test. Jeg har været vildt træt den sidste uges tid, og er nu begyndt at gå Hvidt udflåd som er utrolig sejt ( ja undskyld uddybelsen ) istedet for min menstruation ?! MEN jeg har jo som skrevet fem negative test????? Har i prøvet noget lign?! Kan man hidse sig selv op så meget at man ikke får sin mens??? 

Du kan sagtens selv få kroppen til at tro at den er gravid uden den er det 

når det så er sagt så kunne jeg først teste positiv i uge 5, altså 2-3 uger efter min mens skulle være kommet 

Anmeld Citér

25. februar 2017

MiniMe2005

Er du stoppet med prævention for nyligt? Der kan godt gå mange måneder, før kroppen er normal igen efter for eksempel p-piller.

Anmeld Citér

25. februar 2017

Anonym trådstarter

Nej har aldrig brugt p piller. Så det kan næppe være det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.