Jeres allertidligste tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2017

Emilie91

Ømme bryster og udebliven mens  

men ellers ingen ting....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

Anonym

Er i dag 4+3 og de eneste symptomer jeg har haft er udeblevet mens og murren i underlivet. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

stm2812

Anonym skriver:

Håber I vil dele jeres allertidligste graviditets tegn  

Sagen er den, at min kæreste og jeg har forsøgt at lave barn nr. 2 siden august, men desværre uden held. 

Jeg begyndte så på naturpillerne Agnus Castus for lidt over en måned siden. 

Nå, men de sidste 3-4 dage har jeg haft stik/jag i underlivet, samt lidt i brysterne. Jeg har let kvalme en gang i mellem og er mere træt end normalt. 

Jeg gider ikke køre mig selv op over disse symptomer, for er blevet skuffet så mange gange. Men jeg håber selvfølgelig stadig  

Synes det kunne være sjovt at læse om jeres tidlige symptomer, hvis i havde nogen  

Åh jeg fik en pletblødning seks dage før mens skulle komme. Derefter blev jeg overvældet af en enorm træthed, kvalme, madlede, hovedpine, ømme bryster om aftenen, og en masse niv i underlivet. Tre dage senere kunne jeg se en streg på testen, og efterfølgende blev den bare tydligere og tydligere.

Og hele min krop skreg bare at den var der, jeg var så overbevist om det inden stregen kunne ses. Det har jeg aldrig prøvet før.

Anmeld Citér

27. februar 2017

Musen85

Jeg startede med lidt morgen kvalme og bøvser helt vild hvor jeg lige får lov til at smage hvad min mavesæk gemmer på hvergang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.