Gave ved færdiggjort uddannelse - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
10 synes godt om
25. februar 2017

hipsomhapper

Jeg har virkelig brug for nogle input her...

Min rigtig gode veninde er omsider ved at blive færdig med sin uddannelse! Hendes far døde, kæresten gennem 5 år gik fra hende, hun har haft to depressioner og har nu på allersidste chance klaret sig igennem sit speciale og hun fortjener SÅ meget en gave - men hvad?

Jeg plejer sagtens at kunne finde på noget, men det her har været sådan en kamp for hende, så vil gerne finde noget der kan minde hende om hvor sej hun har været...

Har I nogle ideer, noget I har givet til andre - eller noget I selv kunne ønske jer i situationen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
hipsomhapper skriver:

Min rigtig gode veninde er omsider ved at blive færdig med sin uddannelse! Hendes far døde, kæresten gennem 5 år gik fra hende, hun har haft to depressioner og har nu på allersidste chance klaret sig igennem sit speciale og hun fortjener SÅ meget en gave - men hvad?

Jeg plejer sagtens at kunne finde på noget, men det her har været sådan en kamp for hende, så vil gerne finde noget der kan minde hende om hvor sej hun har været...

Har I nogle ideer, noget I har givet til andre - eller noget I selv kunne ønske jer i situationen?

Sikke en dejlig vendinde du er! 

Hvad med et smykke? 

Eller en forkælelsestur, hvor du tager med, så hun kan komme væk fra specialestresset og få tankerne væk fra hverdagen? 

Tænker det var noget jeg selv ville blive rigtig glad for, hvis jeg var i din venindes sted

Anmeld Citér

25. februar 2017

klmf

Med den forhistorie tænker jeg straks på et smykke, fx en halskæde eller armbånd. Noget hun kan bruge hver dag - hvis hun altså er til smykker. Men du skal fortælle hende, hvor sej du synes hun er og at du er stolt af hende, så hun ved hvilken betydning det smykke har

Anmeld Citér

25. februar 2017

Lunae

Jeg tænker også et smykke  Man kan få en masse smykker, som symboliserer noget særligt, fx skytsengle. Da jeg blev student fik jeg en medaljon med mit navn på og en indgravering af datoen. Ellers er jeg også vild med Jane Kønigs smykker. 

Du kan også købe en sej plakat til hende, med et fint citat, der kan minde hende om, at hun klarede den!

Anmeld Citér

25. februar 2017

hipsomhapper

Tusind tak for input!

Jeg har selv tænkt på et smykke, men havde svært ved at finde det rigtige... Jeg vil lige intensivere jagten

Anmeld Citér

25. februar 2017

Liland

Profilbillede for Liland
hipsomhapper skriver:

Jeg tænker at et "stay strong" smykke ville være en rigtig god idé

https://stay-strong.dk/

historien om hjertet står på siden

Anmeld Citér

25. februar 2017

Sprit25

Hmm det fedeste kunne være hvis du kunne få et arvestykke fra hendes far men ellers et andet fint smykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.