kontrol hos børnelægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

CarinaSB

Igår var vi til kontrol med Noah.. Han er født med skæv fod så vi går til fys med ham på aalborg sygehus. Og vi fik afvide at det gik som det skulle og hans fod bliver bedre så det er bare super dejligt

Så fik vi afvide at han nok skal opereres d 1 December .. det er lidt en træls månede .. Men glæder mig til at det er overstået Og så troede jeg at når han fik gipsen af så var det slut med skinnen.. Men NIX han skal have skinne til han bliver 4 år .. PUHA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Mca<3

CarinaSD skriver:

Igår var vi til kontrol med Noah.. Han er født med skæv fod så vi går til fys med ham på aalborg sygehus. Og vi fik afvide at det gik som det skulle og hans fod bliver bedre så det er bare super dejligt

Så fik vi afvide at han nok skal opereres d 1 December .. det er lidt en træls månede .. Men glæder mig til at det er overstået Og så troede jeg at når han fik gipsen af så var det slut med skinnen.. Men NIX han skal have skinne til han bliver 4 år .. PUHA

Skinne på til han bliver 4 ?? Det var godt nok længe , Stakkels lille fyr

Anmeld

6. oktober 2009

CarinaSB

Tanja.. skriver:

Skinne på til han bliver 4 ?? Det var godt nok længe , Stakkels lille fyr

Jaaa det er mega lang tid .. Men når han begynder at gå skal han heldigvis kun have den på en ½ dag ... Men det er alligevel længe syntes jeg. Men det er fordi at foden stadigvæk vil rykke på sig.. Så vi kan risikere at den bliver skæv igen

Anmeld

6. oktober 2009

Mca<3

CarinaSD skriver:

Jaaa det er mega lang tid .. Men når han begynder at gå skal han heldigvis kun have den på en ½ dag ... Men det er alligevel længe syntes jeg. Men det er fordi at foden stadigvæk vil rykke på sig.. Så vi kan risikere at den bliver skæv igen

Nårh lille mus   Heldigvis er 4 år meget kort tid af hans liv ,, sidder skinnen kun på foden ??

Anmeld

6. oktober 2009

CarinaSB

Nårh lille mus   Heldigvis er 4 år meget kort tid af hans liv ,, sidder skinnen kun på foden ??

Den har har på indtil at han skal under kniven sidder op over hans lår .. Og den han skal have på efter sidder bare til midt på benet..

Anmeld

6. oktober 2009

Mca<3

CarinaSD skriver:

Den har har på indtil at han skal under kniven sidder op over hans lår .. Og den han skal have på efter sidder bare til midt på benet..

Når ok så kan i da se frem til forbedring efter operationen

Anmeld

6. oktober 2009

CarinaSB

Tanja.. skriver:

Når ok så kan i da se frem til forbedring efter operationen

Jaa det kan vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.