Hvor sikkert er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har i dag taget en positiv test (kunne også teste positivt i går). Den er ikke mega tydelig, men der er ingen tvivl om at den er positiv.

jeg er i dag 3+5, med forventet mens i morgen.

Hvor sikker kan jeg være på at jeg faktisk er gravid, og at det ikke er en bio? Har jeg testet for tidligt?

Det er min anden graviditet, og den er meget ønsket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2017

baby_drømme

Det er der ingen der kan svare dig på, det er selvfølgelig bedst at teste på dagen for udeblevet mens, men slap du bare af og glæd dig over at du er gravid  Det er jo kun 2 dage før forventet mens. 

Tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

24. februar 2017

Anonym trådstarter

EJA skriver:

Det er der ingen der kan svare dig på, det er selvfølgelig bedst at teste på dagen for udeblevet mens, men slap du bare af og glæd dig over at du er gravid  Det er jo kun 2 dage før forventet mens. 

Tillykke med graviditeten  

Tak, jeg håber godt nok den er der! 

Jeg er fuldt ud klar over, at ingen kan give et præcist svar. Men måske nogen havde erfaring med at teste tidligt, eller at opleve en bio som kunne hjælpe mig 

Anmeld Citér

24. februar 2017

Anonym

Det er en bio indtil uge 6+0. Så selv hvis du testede på dagen for menstruation, ville du kunne risikere en bio.

Jeg ville prøve at lade være med at tænke for meget på det. Jeg kan sagtens give dig statistikkerne, men vil det helt ærligt hjælpe? 

Personligt hjalp det mig meget at vide, at hvis det skulle ende med bio eller spontan abort, så var der intet jeg kunne gøre, og at det med al sandsynlighed ville være, fordi fosteret var sygt. Jeg har heldigvis aldrig prøvet at miste, men jeg kunne forstille mig, at det må være "nemmere" (i mangel på bedre ord) at miste i uge 5 eller 6 end at finde ud af, at ens barn er sygt eller ikke længere lever ved nakkefoldsscanningen. Hvis man skal være lidt hård, er det jo naturens måde at sikre, at det kun er sunde og levedygtige fostre, der bliver til børn.

Og så vil jeg også sige, at det er helt naturligt at være nervøs! Det er de fleste :-) Og det er jo, fordi man allerede er knyttet til den lille spire i maven. Det er da fantastisk, at man så hurtigt kan elske nogen, man aldrig har mødt :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.