Ih hvor er jeg glad for at jeg ikke er kendt :-)
Jeg var på facebook forleden, og så at en("ukendt") ægtefælle til en kendt dansker, havde efterlyst noget i en gruppe. Folk var ved at falde over hinanden med relevante og især irrelevante svar til vedkommende.
Jeg kender en datter af en mindre kendt dansker, datteren var ofte frustreret i vores gymnasietid fordi rektor på skolen tydeligvis var begejstret for datteren pga forældrenes meritter.
Tænk hvor må det være belastende ikke at kunne være privatperson når man har giftet sig eller er barn af en kendt. Jeg har egentlig tit tænkt at Danmark er så lille et land at vi alle kender/er naboer/familie til en kendt og at vi netop tager tingene afslappet.
Men efter det seneste facebook-opslag tænker jeg at det gør vi måske ikke alligevel.
Hvad tænker du?
Har man mindre ret til privat-liv når man er kendt? Skal man bare tage "det sure med det søde"? Er det helt i orden med særbehandling eller ekstra positiv/negativ opmærksomhed
f.eks. var det vist også i en eller anden avis eller ugeblad da en kendis havde solgt nogle ejendele på den blå avis? Det er vist ikke noget der er værd at skrive artikler om tænker jeg... Men hvad tænker du?
Er du selv kendt? og har prøvet det på egen krop? så er ano svar mulige ha ha :-)
Et andet eksempler er de artikler hvor ugebladene har spottet en kendt på en restaurant og bagefter gået ind og udfrittet personalet om hvad vedkommende havde spist - dybt underligt, mener jeg. Men min veninden elsker at læse se og hør og mener at det er de artikler der viser at de kendte er helt almindelige mennesker...
Anmeld
Citér