juhuu. nu skal det være :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
7 synes godt om
24. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har søgt ind på pædagoguddannelsen

Jeg er så glad.

Det er noget jeg har drømt om i mange år, men jeg har haft travlt med mine egne små børn, hus og job osv. Så overskud og økonomien har ikke været der. Nu er jeg 40 år og nu skal det altså være...

Sidste år besluttede jeg at jeg ikke kan vente længere og har besluttet at læse på nettet og skal så desværre selv betale uddannelsen. Men kan beholde jobbet ved siden af, så økonomien kan klare det.

Min mand ved det selvfølgelig men  min nærmeste familie ved det ikke og heller ikke min arbejdsplads.
Nu skal jeg gå med mavepine i flere måneder og vente på besked om jeg er optaget. Det er en svær hemmelighed at bære, når jeg er så glad og så spændt på om jeg kommer ind, så nu deler jeg den med jer:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2017

Mamalou

Fedt at du har taget springet Jeg håber du kommer ind. 

Hvordan kam det være, at du selv skal betale for uddannelsen? 

Anmeld Citér

25. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

Jeg har søgt ind på pædagoguddannelsen

Jeg er så glad.

Det er noget jeg har drømt om i mange år, men jeg har haft travlt med mine egne små børn, hus og job osv. Så overskud og økonomien har ikke været der. Nu er jeg 40 år og nu skal det altså være...

Sidste år besluttede jeg at jeg ikke kan vente længere og har besluttet at læse på nettet og skal så desværre selv betale uddannelsen. Men kan beholde jobbet ved siden af, så økonomien kan klare det.

Min mand ved det selvfølgelig men  min nærmeste familie ved det ikke og heller ikke min arbejdsplads.
Nu skal jeg gå med mavepine i flere måneder og vente på besked om jeg er optaget. Det er en svær hemmelighed at bære, når jeg er så glad og så spændt på om jeg kommer ind, så nu deler jeg den med jer:-)

Jeg krydser for dig 

Jeg er selv færdig lige om lidt 

Anmeld Citér

25. februar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fedt at du har taget springet og krydser finger for at du kommer ind!! Vh stine

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Fedt at du har taget springet Jeg håber du kommer ind. 

Hvordan kam det være, at du selv skal betale for uddannelsen? 

Uddannelsen er med selvbetaling fordi det er en 'åben uddannelse'. 

Det er en deltidsuddannelse der læses på nettet :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.