Hvis ikke sne så er Stevns også fantastisk.
Nu er jeg mere kultur end naturmenneske så husk på det når du læser rådene 
- Helsingør og Helsingborg
- Der er en "sø" vev Borup - hvis du søger på malerklemmen så finder du der hen. Der kan man gå en smuk tur og ende i en rigtig idyllisk cafe (Malerklemmen) og få hjemmelavet gammeldags æblekage serveret på det elt rigtige porcelæn og i gamle gamle omgivelser.
- Vi var i mandags ude og gå ved Jægersprisslot og bagefter nede ved stranden ved over Dråby. Også en hyggelig men dog knap så lang tur.
- En tur i dyrehaveN her med sne og sol må det være fantastisk
- Hillerødslot
- Louisiana
- En skriver Roskilde og ja her er skønt og med sne og sol er det smukt. Skal selv på Vikingeskibsmuseet i dag, men tænker I skal overveje det er vinterferie så der er børn på museerne
Man kan gå en lang tur langs fjorden tænker det ville være smukt i dag. Og domkirken er jo altid et besøg værd. Skal lige skrives domkirken koster at besøge.
- så vil jeg selv rigtig gerne til Trelleborg men måske ikke det bedste i sne.
- Vordingborg med gåsetårnet er også hyggeligt dog synes jeg det er en forår/sommer tur da man så bedre kan nyde deres interaktive museum.
- En skøn tur i København hvor man ser noget andet end strøget er da også fantastisk, en tur på voldene, en tur på Assistenten og se om man kan finde alle berømthederne, en tur ud på Amager strand og gå en lang tur.
- en af favoritterne her hjemme er Dragør som at tage en tur til Bornholm.
Anmeld
Citér