Udflugt på Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej skønne mennesker

Vi har lige 2 fridage herhjemme og vil gerne ud og se os omkring. Vi var i sidste uge ved et kalkbrud og på Møns klint og bare gå lidt rundt og nyde naturen.

Det er bare os to voksne som skal ud og nyde naturen lidt. Museer eller andre steder indenfor som ikke koster noget er også helt iorden.

Er der nogen der kan forslå nogen steder på Sjælland, som kan være spændende at se eller gå ved?

Alle forslag modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker

Vi har lige 2 fridage herhjemme og vil gerne ud og se os omkring. Vi var i sidste uge ved et kalkbrud og på Møns klint og bare gå lidt rundt og nyde naturen.

Det er bare os to voksne som skal ud og nyde naturen lidt. Museer eller andre steder indenfor som ikke koster noget er også helt iorden.

Er der nogen der kan forslå nogen steder på Sjælland, som kan være spændende at se eller gå ved?

Alle forslag modtages med kyshånd 

I kan gå en tur i Roskilde. Der kan i komme ind og se domkirken og i kan gå forbi vikingeskibsmuseet. Fantastisk by som jeg selv holder utrolig meget af. 

Anmeld Citér

24. februar 2017

lineog4

Hvis ikke sne så er Stevns også fantastisk.

Nu er jeg mere kultur end naturmenneske så husk på det når du læser rådene 

- Helsingør og Helsingborg 

- Der er en "sø" vev Borup - hvis du søger på malerklemmen så finder du der hen. Der kan man gå en smuk tur og ende i en rigtig idyllisk cafe (Malerklemmen) og få hjemmelavet gammeldags æblekage serveret på det elt rigtige porcelæn og i gamle gamle omgivelser.

- Vi var i mandags ude og gå ved Jægersprisslot og bagefter nede ved stranden ved over Dråby. Også en hyggelig men dog knap så lang tur.

- En tur i dyrehaveN her med sne og sol må det være fantastisk

- Hillerødslot 

- Louisiana 

- En skriver Roskilde og ja her er skønt og med sne og sol er det smukt. Skal selv på Vikingeskibsmuseet i dag, men tænker I skal overveje det er vinterferie så der er børn på museerne  Man kan gå en lang tur langs fjorden tænker det ville være smukt i dag.  Og domkirken er jo altid et besøg værd. Skal lige skrives domkirken koster at besøge. 

- så vil jeg selv rigtig gerne til Trelleborg men måske ikke det bedste i sne.

- Vordingborg med gåsetårnet er også hyggeligt dog synes jeg det er en forår/sommer tur da man så bedre kan nyde deres interaktive museum.

- En skøn tur i København hvor man ser noget andet end strøget er da også fantastisk, en tur på voldene, en tur på Assistenten og se om man kan finde alle berømthederne, en tur ud på Amager strand og gå en lang tur.

- en af favoritterne her hjemme er Dragør som at tage en tur til Bornholm.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.