Allergimedicin eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
2 synes godt om
23. februar 2017

CC79

Jeg har pollenallergi fra ca. slutningen af januar til april ca. i den periode tager jeg Alnok dagligt hvilket gør jeg intet mærker til min allergi. Resten af året tager jeg allergipiller hver 2-3 dag. I mine graviditeter dropper jeg medicinen helt og har i mine andre graviditeter haft det ok. Men denne her gang generer min allergi mig omend den har trukket den en måneds tid og først plager mig nu. Men vil selvfølgelig helst undgå medicin og går ind i 36. graviditetsuge på lørdag og har intet medicin taget endnu af nogen slags. Men kom til at tænke på om det skader baby mere ik at ta medicin når man er skidt af sin allergi og nyser og snøfter konstant. Det påvirker jo ens immunforsvar at være allergisk og vil jo nok være det indtil termin i marts og det bekymrer mig også om det udgør en risiko for baby. Hvad er Jer med allergi og jeres erfaringer? Bør man behandle eller undgå medicinen? Vil høre min jordemoder og læge om det selvklart men vil lige høre om nogen herinde ved lidt om det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2017

Enitst86

Hej.. Ved ikke om allergien skader din baby men jeg blev af min læge anbefalet allergimedicin såsom alnok grundet svær kløe som ikke var leverbetinget eller tør hud.. Tænker en kage ikke anbefaler det hvis det er skidt for baby ☺

Anmeld Citér

24. februar 2017

CC79

Hej.. Ved ikke om allergien skader din baby men jeg blev af min læge anbefalet allergimedicin såsom alnok grundet svær kløe som ikke var leverbetinget eller tør hud.. Tænker en kage ikke anbefaler det hvis det er skidt for baby ☺

Ja har også hørt min læge idag og han siger også ok for Alnok. Det bare så svært fordi man helst vil undgå medicin men omvendt er det jo nok ikke gavnligt man ligger fuldstændigt ødelagt af allergisymptomer ej heller. Og tak for dit indlæg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.