så fik vi svar..... ingen putteæg her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

så har vi været ved børnelægen, hans sygeplejerske foretog en priktest, med 8 prik... De fire første prik sagde Nikoline intet til, men så skal jeg ellers love for at hun græd

selv da hun bare skulle kigge på armen græd hun

men indtil videre er vi nået så langt som at det er æg, Nikoline ikke kan tåle... endelig ved vi noget... og lægen ville ikke have en blodprøve når priktesten var SÅ tydelig, der var intet at se ved mælk..... Så nu skal vi til en diætist og så skal der bages brød uden æg til lilleputten

er der nogen af jeg der har gode brød opskrifter uden æg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

mariamiss6

ka-ri-na skriver:

så har vi været ved børnelægen, hans sygeplejerske foretog en priktest, med 8 prik... De fire første prik sagde Nikoline intet til, men så skal jeg ellers love for at hun græd

selv da hun bare skulle kigge på armen græd hun

men indtil videre er vi nået så langt som at det er æg, Nikoline ikke kan tåle... endelig ved vi noget... og lægen ville ikke have en blodprøve når priktesten var SÅ tydelig, der var intet at se ved mælk..... Så nu skal vi til en diætist og så skal der bages brød uden æg til lilleputten

er der nogen af jeg der har gode brød opskrifter uden æg?

der er i hvert fald en opskrift på kage uden æg, under opskrifterne i kageklubben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.