hjæææælp. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
13 svar
6 synes godt om
23. februar 2017

Babywish1

Hej piger..! 

Jeg er så meget på bar bund om hvornår jeg har æl, hvornår jeg skal teste og hvad der sker??? 

Nogle der evt kan hjælpe mig ? 

På forhånd tak  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2017

Babywish1

Og mens er ik kommet endnu... er på cyklus dag 36 nu. Og ingen tegn på mens er ved at være der.,,??

Anmeld Citér

23. februar 2017

Emilie91

Har du taget en graviditets test endnu ? Da jeg blev gravid med min datter testede jeg da jeg var 4+0 og den var bragende negativ. Men 5 dage efter fik jeg en positiv test. Og den var ikke engang mega prositiv. Kun en meget svag streg 

Men ellers plejer man at sige man har ægløsning 14 dage før forventet mens. Men din cyklus er jo ikke helt præcis Så hvad med at tage ægløsningsteste et par måneder for at se om det er den samme dag du har ægløsning? 

fx så er min cyklus på 26-28 dage men jeg har altid ægløsning på dag 15 meget mærkeligt, men sådan har det altid været. 

Anmeld Citér

23. februar 2017

Babywish1

Tusinde tak fordi du skriver ♡

Jeg har taget en tirsdag men den var negativ. Altså jeg har prøvet de der æl tests. Men de fungerer åbenbart ik på mig heller ik for 5 år siden med min søn. tænker jeg venter til i morgen tidlig eller i overmorgen? Aner ikk hvornår jeg har haft æl hat ik kunne mærke den. Og tænker den længeste cyklus var 39 dage så det er på søndag jeg har 39 dage i værreste tilfælde. Så må prøve de næste par dage og se hvad der sker. :/ 

Er SÅ spændt. 

Kram til dig

Anmeld Citér

23. februar 2017

Thilde86

Eftersom din længste cyklus er på 39 dage, så vil jeg mene du skal teste på dag 40, altså når du er gået en dag over.

Dog er din cyklus jo noget uregelmæssig, og det kan derfor godt være du ikke vil teste positiv der, selvom mens ikke er kommet, da din cyklus jo i princippet kan være endnu længere denne gang, og mens så først kommer senere.

Anmeld Citér

23. februar 2017

stm2812

Babywish1 skriver:

Hej piger..! 

Jeg er så meget på bar bund om hvornår jeg har æl, hvornår jeg skal teste og hvad der sker??? 

Nogle der evt kan hjælpe mig ? 

På forhånd tak  

Jeg kan anbefale dig at bruge appen Clue til at holde regnskab med cyklus.

Anmeld Citér

23. februar 2017

Babywish1

Okay så prøver jeg at holde spændingen ud. ♡ er på 36 nu så der er lige nogle endnu jeg skal holde spændingen  

der er ingen symptomer på mens er på vej... endnu.. håber også frk rød forbliver væk..

Jeg prøver den app med det samme♡ mange tak

Anmeld Citér

24. februar 2017

Babywish1

Ud fra de 3 app jeg har og clue skulle mens være i går?? 

Ingen mens kommet men jeg tage r en g-test senest søndag, hvis frk rød ik kommer inden..

Skal holde fødselsdag osv i weekenden. Så melder tilbage mandag ♡ 

Anmeld Citér

24. februar 2017

stm2812

Babywish1 skriver:

Ingen mens kommet men jeg tage r en g-test senest søndag, hvis frk rød ik kommer inden..

Held og lykke med det hele. Jeg håber den er der og tillykke med fødselsdagen

Anmeld Citér

24. februar 2017

Thilde86

Det er fordi de regner forventet mens ud fra et gennemsnit af dine cykluslængder, hvis du har indtastet flere, og ellers ud fra sidste cykluslængde, hvis du kun har indtastet en. Men når din cyklus er så uregelmæssig som den er, så kan man først sige du er gået over tid, når du ikke har fået den dagen efter at antallet af dage for din længste cyklus er gået.

Men krydser fingre for at den bliver væk... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.