Åh Jeg er nød til at skrige det ud! Hvis i regner ud hvem jeg er så hold venligst tæt 
først en masse baggrundsinfo:
som 16 årig fik jeg konstateret pco, som 21 årig besluttede min mand og jeg ville have en bebs, det gik over alt forventning, jeg blev gravid 5 måneder senere, termin d. 21 oktober, knægten ville dog ud og blev født 28 august i uge 32+2 efter en maratons fødsel, streptokokker b sagde lægerne var grunden..
december 2013 gravid igen, termin 4 august, igen ville skæbnen det anderledes, moderkage renløsning og massive blødninger, super akut kejsetsnit 22 maj, født 29+0. Kejsetsnittet gik helt galt, bedøvelsen virkede ikke, så jeg mærkede alt, de måtte akut ligge mig i fuld narkose, min lille baby gik bort pga massive hjerneblødninger d. 26 maj 2014
får nu konstateret Factor 5 v/leiden
lang kamp for at blive gravid igen, sa i december 2015 
vi har opgivet håbet, og nu begyndt at kigge adoption, processen skulle starte til august. Men skæbnen vil det igen anderledes!
Jeg er idag 4+6 

det er urelastisk, jeg har været i fertilitets behandling i 2015, uden resultat . Og nu er en øko baby i min infertilite mave!! Kryds fingre for blyb holder ved. Jeg er i chock, i glæde, i angst, i ulidelig frygt og voldsom lykke. Alt kører på mig.. jeg havde aldrig regnet med jeg skulle være i denne kategori igen 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér