Havde opgivet håbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
11 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2017

Anonym trådstarter

Åh Jeg er nød til at skrige det ud! Hvis i regner ud hvem jeg er så hold venligst tæt 

først en masse baggrundsinfo: 

som 16 årig fik jeg konstateret pco, som 21 årig besluttede min mand og jeg ville have en bebs, det gik over alt forventning, jeg blev gravid 5 måneder senere, termin d. 21 oktober, knægten ville dog ud og blev født 28 august i uge 32+2 efter en maratons fødsel, streptokokker b sagde lægerne var grunden.. 

december 2013 gravid igen, termin 4 august, igen ville skæbnen det anderledes, moderkage renløsning og massive blødninger, super akut kejsetsnit 22 maj, født 29+0. Kejsetsnittet gik helt galt, bedøvelsen virkede ikke, så jeg mærkede alt, de måtte akut ligge mig i fuld narkose, min lille baby gik bort pga massive hjerneblødninger d. 26 maj 2014  får nu konstateret Factor 5 v/leiden 

lang kamp for at blive gravid igen, sa i december 2015 

vi har opgivet håbet, og nu begyndt at kigge adoption, processen skulle starte til august. Men skæbnen vil det igen anderledes! 

Jeg er idag 4+6  det er urelastisk, jeg har været i fertilitets behandling i 2015, uden resultat . Og nu er en øko baby i min infertilite mave!! Kryds fingre for blyb holder ved. Jeg er i chock, i glæde, i angst, i ulidelig frygt og voldsom lykke. Alt kører på mig.. jeg havde aldrig regnet med jeg skulle være i denne kategori igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

pb2017

Stort tillykke og al held og lykke fremover herfra 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Iby1210

Ønsker dig al held og lykke med din bebs.. håber den kommer til verden sund og rask 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Wheelybug

Hjerteligt stort tillykke!!!! Håber den lille er sund og rask, og at du får en fuldbyrdet graviditet uden komplikationer 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen  håber virkelig alt går godt og jeg får glæden af en minimum 37 uger lang graviditet, vil så gerne prøve at få en lækket baby op på brystet, uden læger der styrter afsted med baby efter 20 sekunder 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

5+4 og stadig gravid 

om 2 uger og 1 dag skal jeg til scanning 

Anmeld Citér

27. februar 2017

*CKB*

Anonym skriver:

Åh Jeg er nød til at skrige det ud! Hvis i regner ud hvem jeg er så hold venligst tæt 

først en masse baggrundsinfo: 

som 16 årig fik jeg konstateret pco, som 21 årig besluttede min mand og jeg ville have en bebs, det gik over alt forventning, jeg blev gravid 5 måneder senere, termin d. 21 oktober, knægten ville dog ud og blev født 28 august i uge 32+2 efter en maratons fødsel, streptokokker b sagde lægerne var grunden.. 

december 2013 gravid igen, termin 4 august, igen ville skæbnen det anderledes, moderkage renløsning og massive blødninger, super akut kejsetsnit 22 maj, født 29+0. Kejsetsnittet gik helt galt, bedøvelsen virkede ikke, så jeg mærkede alt, de måtte akut ligge mig i fuld narkose, min lille baby gik bort pga massive hjerneblødninger d. 26 maj 2014  får nu konstateret Factor 5 v/leiden 

lang kamp for at blive gravid igen, sa i december 2015 

vi har opgivet håbet, og nu begyndt at kigge adoption, processen skulle starte til august. Men skæbnen vil det igen anderledes! 

Jeg er idag 4+6  det er urelastisk, jeg har været i fertilitets behandling i 2015, uden resultat . Og nu er en øko baby i min infertilite mave!! Kryds fingre for blyb holder ved. Jeg er i chock, i glæde, i angst, i ulidelig frygt og voldsom lykke. Alt kører på mig.. jeg havde aldrig regnet med jeg skulle være i denne kategori igen 

Et kæmpe stort tillykke til jer! 

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for alt det bedste 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Et kæmpe stort tillykke til jer! 

Jeg krydser alt hvad jeg kan, for alt det bedste 

Tak 

Anmeld Citér

27. februar 2017

tweety2060

Tillykke

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Tillykke

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.