Har lige fået den ultimative overhaling i telefonen......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Valle81

Hejsa

Har lgie ringet til Call me for at opsige mit abonnoment. Købte det, da jeg ville have tlf, og det var ok billigt, og så ville jeg opsige det efter 6 mdr.

Jeg ringede ind og fik en ung mand i tlf og foklarede ham sagen.

Han skulle bruge tlf nummeret, så sagde jeg: Det kender jeg faktisk ikke, da jeg smed simkortet ud da jeg fik tlf da jeg ikke skulle bruge det og ikke ville komme til det.

Hans svar: Ja hvordan har du så tænkt dig jeg skal slå dig op:

Mit svar: det beklager jeg, håber du kan søge på mit navn eller CPR nummer.

Og det kunne han jo så godt, så prøvede han med en rigtig flabet stemme at ville sælge mig noget endet, men jeg forklarer at jeg ikke er interesseret, da jeg udelukkende købte pga telefon.

Hans svar var: Nå du har jo så bestemt dig, hej

Og så smækkede han på

Så sad jeg der med dut dut tone i rører.

Anede ikke om mit abbonoment var opsagt, og ville også lige informere om at jeg har skriftet adresse( min kæreste fik en regning fra hans teleselskab på 100 kr fordi han ikek havde meldt ny adresse, og det ville jeg ikke have)

Men jeg måtte så ringe op igen, og fik så fat på en rigtig sød fyr, som beklagede mange gange og sagde at det var opsagt, og der var styr på det:0)

Sikke en behandling hva,
Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Fines mor

Velkommen til min verden - haha
Jeg sidder med ansvaret for telefoni i et ministerie, og jeg har ofte sådan nogle slåskampe med 3 ..
Bed om at få alt på skrift næste gang, eller om at tale med den ansvarlige for deres afd.

Uartigt!!!! 

Anmeld

6. oktober 2009

FruPudderkvast

Valle81 skriver:

Hejsa

Har lgie ringet til Call me for at opsige mit abonnoment. Købte det, da jeg ville have tlf, og det var ok billigt, og så ville jeg opsige det efter 6 mdr.

Jeg ringede ind og fik en ung mand i tlf og foklarede ham sagen.

Han skulle bruge tlf nummeret, så sagde jeg: Det kender jeg faktisk ikke, da jeg smed simkortet ud da jeg fik tlf da jeg ikke skulle bruge det og ikke ville komme til det.

Hans svar: Ja hvordan har du så tænkt dig jeg skal slå dig op:

Mit svar: det beklager jeg, håber du kan søge på mit navn eller CPR nummer.

Og det kunne han jo så godt, så prøvede han med en rigtig flabet stemme at ville sælge mig noget endet, men jeg forklarer at jeg ikke er interesseret, da jeg udelukkende købte pga telefon.

Hans svar var: Nå du har jo så bestemt dig, hej

Og så smækkede han på

Så sad jeg der med dut dut tone i rører.

Anede ikke om mit abbonoment var opsagt, og ville også lige informere om at jeg har skriftet adresse( min kæreste fik en regning fra hans teleselskab på 100 kr fordi han ikek havde meldt ny adresse, og det ville jeg ikke have)

Men jeg måtte så ringe op igen, og fik så fat på en rigtig sød fyr, som beklagede mange gange og sagde at det var opsagt, og der var styr på det:0)

Sikke en behandling hva,
Christina

Hold da op, sikke en kundeservice!  Jeg er målløs!

Du nåede ikke at få navnet på ham du snakkede med? For hvis du gjorde, så må du altså klage..

Anmeld

6. oktober 2009

Valle81

Saped90 skriver:

Hold da op, sikke en kundeservice!  Jeg er målløs!

Du nåede ikke at få navnet på ham du snakkede med? For hvis du gjorde, så må du altså klage..

Nej jeg fangede det ikke, ville sådan ønske at jeg havde spurgt fra start efter hans navn igen.

Men han lød rar og venlig til at starte med, så tænkte ikke over det, men da jeg sad med dut dut så ærgede jeg mig gul og grøn.

Ja der heldigvis længe i mellem at man får så sindsyg dårlig kundeservice, men når det sker, så kommer det så meget bag på en. Bliver så paf og rystet og tænker, hvad skete der lige der:0)

Christina

Anmeld

6. oktober 2009

Mira0911

Det kalder man virkelig dårlige kundeservice...

Anmeld

6. oktober 2009

Valle81

Fines mor skriver:

Velkommen til min verden - haha
Jeg sidder med ansvaret for telefoni i et ministerie, og jeg har ofte sådan nogle slåskampe med 3 ..
Bed om at få alt på skrift næste gang, eller om at tale med den ansvarlige for deres afd.

Uartigt!!!! 

Ej frygteligt for dig.....puha!!

Magen til barnlihed fra deres side at udvise. Hvad får de ud af det, ikke en skid. Og jeg tog bare sådan lidt for givet, at hmm, nåh ja det er jo det de lever af at sælge og få ja eller nej.

Men ligefrem at smide på, altså helt ærligt. han blev bare rigtig børne sur, der fik han ikke lige provision:0)

Anmeld

6. oktober 2009

Fines mor

Valle81 skriver:

Nej jeg fangede det ikke, ville sådan ønske at jeg havde spurgt fra start efter hans navn igen.

Men han lød rar og venlig til at starte med, så tænkte ikke over det, men da jeg sad med dut dut så ærgede jeg mig gul og grøn.

Ja der heldigvis længe i mellem at man får så sindsyg dårlig kundeservice, men når det sker, så kommer det så meget bag på en. Bliver så paf og rystet og tænker, hvad skete der lige der:0)

Christina

Du kan stadigvæk ringe til deres ansvarlige for at få sporet dit opkald.
Alt trafik opsamles i databaser, og man vil derfor nemt kunne spore hvor dit opkald er blevet behandlet :-)) 
Eks. har du jo givet ham dit mobil nr. og dermed vil deres sagssystem have regi. hvem der har haft dig i røret :-)))))) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.