Hvilke bøger læser i for jeres 5-6 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
9 svar
9 synes godt om
22. februar 2017

quindelist

ja som overskriften siger så mangler jeg inspiration til gode bøger til højtlæsning for 5-6 årige.

Vi har senest læst alt hvad vi kan opdrive af "Villads fra Valby" men ved ikke rigtigt hvad vi skal finde på nu. Jeg synes nemt at jeg kommer til at vælge bøger under niveau, men har svært ved at finde det rigtige niveau.

min datter har meget alsidige interesser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

Mullesmith

Hvad med at hive fat i noget Ole Lund Kirkegaard  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Englehår

Profilbillede for Englehår

Astrid på knap 6 elsker at få læst Alfons Åberg, Astrid Lindgren historier, Tiberius Tudefjæs, bøger af Thomas Winding og lige nu alt der har med heste at gøre - selv en bog som "den kompetente rytter"  en tyk bog om psykologi og heste 

Anmeld Citér

22. februar 2017

lineog4

Ole Lund kirkegård er gode. Astrid lindgren. Eventyr. Vitello. Vi er også i gang med Harry Potter. Han har hørt sigurds danmarkshistorie, nordiske guder og bibel. Derudover er der mange gode både bib, spørg bibliotikaren

Anmeld Citér

22. februar 2017

B&J

vi er i gang med troldeliv 

Anmeld Citér

22. februar 2017

modesty

quindelist skriver:

ja som overskriften siger så mangler jeg inspiration til gode bøger til højtlæsning for 5-6 årige.

Vi har senest læst alt hvad vi kan opdrive af "Villads fra Valby" men ved ikke rigtigt hvad vi skal finde på nu. Jeg synes nemt at jeg kommer til at vælge bøger under niveau, men har svært ved at finde det rigtige niveau.

min datter har meget alsidige interesser 

Min søn på 5 et halvt har lige nu et kæmpe Troldepus-flip. 

Anmeld Citér

22. februar 2017

quindelist

Tusind tak for jeres gode input -jeg må en tur på biblioteket

Anmeld Citér

22. februar 2017

Guldlok88

Her er min vild med pixi bøger, Disney, Peter pedal, alfons åberg og Thomas tog 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

dyrene i hakkebakke skoven og folk og røvere i kardemomme by, orla frøsnapper osv i den dur

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mutti84

Her bliver der læst bøger fra min store gamle samling af Anders and's bogklub bøger 

Det er et kæmpe hit!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.