facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej. Vil bare høre om det er mig der er høj gravid og hormoNel . Men jeg har før jul taget min kæreste i ar skrive med tidligere bolle veninder. Og det var ikke bare "hej" . Han valgte så at slette dem men jeg har ligesom siden været list på "vagt" . Det tager tid at stole på ham igen og det ved han godt.  

Han har i 3 måneders tid arbejdet et nyt sted. Og på den arbejdsplads arbejder der kun 1 pige. Resten er mænd. Så han har haft snakket rigtig meget om hende. Har sagt jeg synes han snakker rigtig meget om hende og at det genere mig. Nu har han så valgt at tilføje hende på Facebook.  Jeg har ikke sagt til ham at jeg kan se det men det irritere mig når jeg har sagt at han taler for meget om hende.  Så føler jeg lidt at han ikke respekterer mig. 

Så mig spørgsmål er: er jeg for jaloux og skal lægge det fra mig?  Eller skal jeg sige noget til ham?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Vivienne

Anonym skriver:

Hej. Vil bare høre om det er mig der er høj gravid og hormoNel . Men jeg har før jul taget min kæreste i ar skrive med tidligere bolle veninder. Og det var ikke bare "hej" . Han valgte så at slette dem men jeg har ligesom siden været list på "vagt" . Det tager tid at stole på ham igen og det ved han godt.  

Han har i 3 måneders tid arbejdet et nyt sted. Og på den arbejdsplads arbejder der kun 1 pige. Resten er mænd. Så han har haft snakket rigtig meget om hende. Har sagt jeg synes han snakker rigtig meget om hende og at det genere mig. Nu har han så valgt at tilføje hende på Facebook.  Jeg har ikke sagt til ham at jeg kan se det men det irritere mig når jeg har sagt at han taler for meget om hende.  Så føler jeg lidt at han ikke respekterer mig. 

Så mig spørgsmål er: er jeg for jaloux og skal lægge det fra mig?  Eller skal jeg sige noget til ham?  

Kan godt forstå at du er usikker i og med at han allerede har misbrugt din tillid før i tiden. 

Når det er sagt, så forstår jeg ikke at du ikke taler med ham åbent om at det generer dig og HVORFOR det generer dig. Det kan være at det er fuldstændigt ubegrundet. 

Min mand er også venner med sine kvindelige arbejdskollegaer men jeg stoler på ham og har intet imod det. 

Vidste jeg at han skrev med dem og skjulte det, så kom der andre boller på suppen. 

Mit eneste råd er: snak med ham og afstem forventningerne. 

Hilsen fra en højgravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.