Skal prøve at gøre det kort
min kæreste har eget hus og har boet alene i det i 3 år..
vi finder sammen og jeg flytter ind med min datter.. 2 hjem skal slås sammen..
det er et hus med 3 meget små værelser(det ene er ikke færdigt og kan ikke bruges) og så er der selvfølgelig i andre rum - køkken spisestue og stue i nærmest et rum, gang, wc bryggers..
min kæreste har renoveret hele huset til ny stand og som sagt vand til at være alene..
vi venter nu en lille.. er 12 uger på onsdag og det er et planlagt ønske barn fra begges side..
problemet ligger i at det er som om han har svært ved at se ud over egne behov ind i mellem.. han får ind i mellem nogle flip, så roder vi for meget, her er ikke til at være, vi har for mange ting, der er ikke plads til hans ting..
vi har slået 2 meget store hjem sammen - hans hus og min lejlighed på over 120 kvadratmeter.. jeg har smidt næsten alle mine møbler ud for de var ikke gode nok til ham.. halvdelen af min datters legetøj er smidt ud fordi hun ikke har plads nu..
men jeg skal hver anden uge eller sådan noget høre på at nu har han ikke plads og det er bare for meget..
jeg tænker tit hvad vil han gøre når den lille kommer, der må ikke være legetøj i stuen.. det er jo rod..
men selv må han gerne have værktøj, cykel udstyr, ledninger og meget andet liggende og flyde, han har altid 5 par sko liggende over hele gulvet i gangen og hans jakker hænger på alle stolene i spisestuen istedet for ude på knagen i gangen hvor der er plads..
jeg bliver nogle gange bange for om han overhoved er klar til det der venter, om han overhoved kan bo sammen som en familie.. men bortset fra det så har vi det jo helt fantastisk sammen, er nyforelsket selv efter over et år sammen, vil gerne en helt masse osv..
ved ikke rigtigt hvad jeg vil med det her andet end jeg vil dele at jeg måske med en skidt fortid med mænd er lidt bange for om det skal gå galt en dag og jeg så står med 2 børn.. er blevet svigtet alt for tit.. men tror jo ikke han er som de andre... åhh..