Følge af Klamydia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

modesty

brevkassen-37997 skriver:

Hej,

er der nogen der har haft underlivsbetændelse pga Klamydia ella "bare" Klamydia?

Jeg fandt ud af at jeg havde Klamydia et lille år efter jeg fik min søn. Min mand og jeg havde været sammen i 2,5 år da jeg blev gravid, så vi kan regne ud at han har gået med det i 4-5 år. Vi er så begge blevet behandlet. 

Vi har været i gang med pb i 4 mdr, er i gang med mdr 5 og jeg har nu fundet ud af at det kan være svært at blive gravid efter Klamydia/underlivsbetændelse 

Er der nogen der vil dele sine gode/dårlige erfaringer og måske nogle gode råd?

Jeg ved godt at 4 mdr ikke er så meget, men jeg er så bange for at det er derfor jeg ikke er blevet gravid, da nr 1 blev lavet i første hug, som ikke engang var et forsøg 

En uopdaget underlivsbetændelse kan sprede sig til æggelederne og skabe arvæv/sammenvoksninger så æggene ikke kan komme igennem.

Det at du har opdaget din underlivsbetændelse er et godt tegn, for så har den sandsynligvis ikke nået at florere i lang tid nok til at lave varig skade.

Men der er ingen der kan give dig et 100% sikkert svar.

Jeg ville dog umiddelbart ikke bekymre mig ud fra det du fortæller. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

brevkassen-37997

modesty skriver:

En uopdaget underlivsbetændelse kan sprede sig til æggelederne og skabe arvæv/sammenvoksninger så æggene ikke kan komme igennem.

Det at du har opdaget din underlivsbetændelse er et godt tegn, for så har den sandsynligvis ikke nået at florere i lang tid nok til at lave varig skade.

Men der er ingen der kan give dig et 100% sikkert svar.

Jeg ville dog umiddelbart ikke bekymre mig ud fra det du fortæller. 

Okay, tak for svar!  Håber du har ret

Jeg gik med smerter et stk tid.. Kan jeg så ikke vide om det har sprædt sig? Eller ville jeg vide det?

Anmeld Citér

21. februar 2017

modesty

Okay, tak for svar!  Håber du har ret

Jeg gik med smerter et stk tid.. Kan jeg så ikke vide om det har sprædt sig? Eller ville jeg vide det?

Som sagt - der er ingen der kan give dig et 100% sikkert svar. Det er kroppen, ikke matematik. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

brevkassen-37997

modesty skriver:

Som sagt - der er ingen der kan give dig et 100% sikkert svar. Det er kroppen, ikke matematik. 

Tror en kikkertoperation ville kunne.. 

Men jeg har ægløsning hver mdr og tror måske et æg nåede at blive befrugtet ved sidste forsøg (mugligvid en bio) så der er håb! 

Anmeld Citér

21. februar 2017

modesty

Tror en kikkertoperation ville kunne.. 

Men jeg har ægløsning hver mdr og tror måske et æg nåede at blive befrugtet ved sidste forsøg (mugligvid en bio) så der er håb! 

Ja, det er klart en kikkertundersøgelse kunne (gennemskylning af æggelederne kunne også), men det er jo slet ikke aktuelt. Jeg mener at der er ingen der kan give dig et 100% sikkert svar nu og her.

I har ikke prøvet i særlig lang tid. Prøv at slappe af (jeg ved godt at det er svært) og give det noget tid endnu. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

brevkassen-37997

modesty skriver:

Ja, det er klart en kikkertundersøgelse kunne (gennemskylning af æggelederne kunne også), men det er jo slet ikke aktuelt. Jeg mener at der er ingen der kan give dig et 100% sikkert svar nu og her.

I har ikke prøvet i særlig lang tid. Prøv at slappe af (jeg ved godt at det er svært) og give det noget tid endnu. 

Nej self ikke.. Jeg spurgte jo bare om der var nogen med erfaring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.