Blærebetændelse, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2017

Bananaalice

Der er sikkert nogen herinde der har erfaringer.

Jeg har lige haft blærebetændelse, eller også har jeg, det er det jeg ikke ved.. Men dne første behandling virkede ikke, så jeg fik taget ny urinprøve til analysering ved lægen, fik ny medicin, som har hjulpet, synes jeg i weekenden. Svar på prøven er der er ingen bakterier, men i dag har jeg alligevel haft tisset en del, og særligt har 2 af gangene været hvor jeg bare blev siddende og kunne tisse igen. Det er jo mærkeligt, hvis jeg rent analytisk ikke har blærebetændelse mere? 
jeg kan også stadig mærke en lille smule det gør "ondt" i venstre side af maven helt nederst (det er vel så nyren..)..

nogen der har erfaringer? Jeg tænker kroppen lige skal have ro, jeg er ikke engang færdig med min nuværende behandling, skal jeg lade den blive færdig og så se ad?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Joanhs skriver:

Jeg har lige haft blærebetændelse, eller også har jeg, det er det jeg ikke ved.. Men dne første behandling virkede ikke, så jeg fik taget ny urinprøve til analysering ved lægen, fik ny medicin, som har hjulpet, synes jeg i weekenden. Svar på prøven er der er ingen bakterier, men i dag har jeg alligevel haft tisset en del, og særligt har 2 af gangene været hvor jeg bare blev siddende og kunne tisse igen. Det er jo mærkeligt, hvis jeg rent analytisk ikke har blærebetændelse mere? 
jeg kan også stadig mærke en lille smule det gør "ondt" i venstre side af maven helt nederst (det er vel så nyren..)..

nogen der har erfaringer? Jeg tænker kroppen lige skal have ro, jeg er ikke engang færdig med min nuværende behandling, skal jeg lade den blive færdig og så se ad?

Jeg vil helt sikker tage behandlingen færdig.

Som du beskriver det lyder det som om at der stadig er lidt. Men ikke nok til at lægen kan måle det.

Jeg døjede meget med blærebetændelse og  drak tranebærsaft blandet med solbær saft  (kun fordi jeg ikke kan lide smagen af tranebær) 

Anmeld Citér

20. februar 2017

modesty

Ondt i nyrerne mærker du omme i ryggen, i siderne af lænden. 

At du kan blive ved med at tisse kan jeg ikke se skulle have noget med blærebetændelse at gøre hvis det er eneste symptom. Jeg ville fokusere mere på om det gør ondt i slutningen af en tissetår, når det sidste tis kommer ud.

Anmeld Citér

20. februar 2017

Bananaalice

modesty skriver:

Ondt i nyrerne mærker du omme i ryggen, i siderne af lænden. 

At du kan blive ved med at tisse kan jeg ikke se skulle have noget med blærebetændelse at gøre hvis det er eneste symptom. Jeg ville fokusere mere på om det gør ondt i slutningen af en tissetår, når det sidste tis kommer ud.

Det er allerførste gang jeg har det, og var ved vagtlægen sidste uge hvor de fandt en masse ting i min urin, blandt andet blod, så de slog fast at der var noget. Men det var jo kun stripsbaseret og ikke for bakterier.

Anmeld Citér

21. februar 2017

modesty

Joanhs skriver:

Det er allerførste gang jeg har det, og var ved vagtlægen sidste uge hvor de fandt en masse ting i min urin, blandt andet blod, så de slog fast at der var noget. Men det var jo kun stripsbaseret og ikke for bakterier.

Men du skriver at du var hos lægen og fil analyseret urinen efterfølgende? Jeg forstår dog ikke hvad din kommentar har at gøre med mit svar. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Bananaalice

modesty skriver:

Men du skriver at du var hos lægen og fil analyseret urinen efterfølgende? Jeg forstår dog ikke hvad din kommentar har at gøre med mit svar. 

Det er dig der skriver du ikke kan se det har noget med blærebetændelse at gøre, når jeg nu siger til dig sygehuset trods alt siger jeg har noget betændelse, og min egen læge så også selv sagde det var blærebetændelse, men at der efter et par dage ikke var bakterier i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.