D vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Findusinde

Hejsa

Laura er begyndt i fredags med D vitamin dråber. Købte Apovit D dråber på apoteket.. Men syns godt nok hun er blevet noget utilfreds siden hun er begyndt at få dem..
Hun virker utilpas, og virker til at ha ondt i maven..

Er det normalt når de begynder med de dråber? Er det bare en fase, eller er der andre slags D dråber?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

LotteGabriella

Findusinde skriver:

Hejsa

Laura er begyndt i fredags med D vitamin dråber. Købte Apovit D dråber på apoteket.. Men syns godt nok hun er blevet noget utilfreds siden hun er begyndt at få dem..
Hun virker utilpas, og virker til at ha ondt i maven..

Er det normalt når de begynder med de dråber? Er det bare en fase, eller er der andre slags D dråber?

Knus

hmm det har vi ikke været ude for herhjemme, men Daniella fik smagsneutral D-vitamin-dråber fra Kvickly....de er en del billigere end dem fra apoteket og lige så go'e

Anmeld

6. oktober 2009

Honningblomst

Jeps...alle mine tre har fået ondt i maven af dem...jeg købte nogle andre, tror det var acd dråber og de var lidt bedre, men det var nu ikke meget jeg gav dem de dumme dråber.
Knus..

Anmeld

6. oktober 2009

Findusinde

Eva skriver:

Jeps...alle mine tre har fået ondt i maven af dem...jeg købte nogle andre, tror det var acd dråber og de var lidt bedre, men det var nu ikke meget jeg gav dem de dumme dråber.
Knus..

Hvor køber man de acd dråber? Også på apoteket?

Ih, syns sku det er svært at give hende de dråber, for hun virker bare så dårlig når hun har fået dem.

Anmeld

6. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

det eneste de består af er kokosolie og D3 vitamin.... alle sammen... uanset hvor de er købt...

jeg mener du kan få ACD dråber på apoteket og i Matas

Anmeld

6. oktober 2009

Barbamama

Ja min datter kan heller ikke klare de D-dråber i maven og vi køber Acd-dråber på apoteket :-)

Anmeld

6. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har heldigvis ikke oplevet maveproblemer med D-dråber købt på apoteket. Du skal være opmærksom på, at nogen D-dråber skal opbevares i køleskabet. Det skal de ikke fra apoteket.

Håber du finder nogen som er bedre for din prinsesse

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

7. oktober 2009

A.

vi haft den samme problem så vi brugte acd dråber og det var meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.