Kære alle, jeg kan på forhånd godt mærke at det her bliver et rigtig langt indlæg. Men vær sød at læs det, jeg har virkelig brug for at hører jeres meninger.
Det forholder sig sådan at min kæreste og jeg for snart to år siden fik en skøn lille søn. Det gjorde for starten være forhold lidt svære som det nok gør med så mange andre.
Men de sidste 5-6 måneder er det gået fuldstændig galt.
Det er min mand der har overtaget det meste af styringen derhjemme da jeg fik et arbejde som gjorde at jeg var væk ca 12-14 timer i døgnet.
Det resulteret selvfølgelig i at min søn og min kæreste fik et fantastisk forhold, han er nu også helt ekstremt perfektionistisk og gør alt for at han får den bedste dag hver dag.
So far so good.
Problemet er så kommet i at jeg startet på et anden job da jeg ikke orkede at arbejde 12-14 timer længere.
Nu er jeg så meget mere hjemme, men min kæreste synes jeg gør ALT forkert, som i vitterlig ALT!
Jeg leger forkert med ham, jeg mader ham forkert, jeg vasker ham forkert, jeg bær ham forkert og jeg kunne bliver ved.
HVERDAG får jeg skæld ud, som i rigtig skæld ud som om jeg var barnet her, fordi jeg gør ting forkert.
Ikke nok med det sviner han mig til og jeg vil faktisk mene at det tangere til psykisk terror.
Han siger til om:
"Fuck dig din so"
"Du er så uduelig, dit barn gider dig ikke engang, du er bare en skide fiasko"
"Du gider jo ikke engang dit barn, og han gider heller ikke dig, i har slet ikke nogle relation, han kan slet ikke lide dig"
"Jeg har bare lyst til at brække dit lille luder ansigt"
Det er nogle af de ting han har sagt. Engang i mellem udviser han også truende adfær overfor mig.
Jeg kan slet ikke genkende den her mand, han har altid været temperementsfuld men bestemt ikke på den her måde! Udover det her er han den mest fantastisk både far og mand. Han giver mig alt, sørger for mig på alle måder, alt han går op i er bare vores lille familie og at vi skal have det godt. Alle fortæller mig altid hvor fantastisk heldig jeg er at have så god en mand og får til vores søn. Han er højt uddannet og meget reflekterende.
Men den måde han snakker til mig, skælder mig ud og sviner mig til dagligt angående vores søn kan jeg snart ikke holde til mere, jeg er en stærk kvinde og de første mange måneder prøvet jeg at ignorer ham og lade som ingenting. Men det kan jeg ikke mere.
Det skal lige siges at jeg var på barsel det første år med vores søn, hvor det var min mand der arbejde ekstremt meget, og vores søn var gladest for mig.
Jeg har prøvet at snakke med ham rigtig mange gange, og vi plejer altid at kunne snakke om tingene og løse dem på den måde. Men ikke denne gang, jeg har prøvet alt.
For et par dage siden gik det så vidt og vores søn ikke kunne i vuggestue, jeg havde fri men i stedet for at han blev hos mig sagde min mand
"du er alligevel pisse ligeglad med ham, så jeg kører ham hjem til min mor, så er han der idag"
Jeg orkede ikke gang kæmpe imod..