Bukser 7 årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. februar 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hej Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Min  dreng på 7, snart 8 vil kun gå i Adidas bukser, hans størrelse gør at han ligger lige mellem de 2 størrelser  128 og 140 (tror jeg den hedder). Kan det virkelig passe at alle jogging/træningsbukser springer så stort et spring?  Hvad bruger Jeres 7-8 årige drenge som bukser til hverdag?  

Det skal siges, at han er total fodbolddreng og spiller i alle frikvarterer, dette er også hans argumentet for hvorfor cowboybukser er nogo! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores børn ligger også mellem to størrelser. I de perioder, så går de enten med lidt for korte bukser eller lidt for lange.

Vores dreng på 9 1/2 år er også fodbolddreng og spiller altid fodbold og han kan sagtens have comboybukser på. Den strenge mor siger, at det skal han minimum 3 gange om ugen

Anmeld Citér

20. februar 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min dreng på 10 er også fodbolddreng og han kan sagtens spille i frikvartererne i cowboybukser.. Han hader så tilgengæld joggingbukser og har kun den på til idræt etc ��

Anmeld Citér

20. februar 2017

Tip!

Min søn er 8, og jeg ville aldrig forlange at han skulle have bukser på han ikke føler sig tilpas i.. 

Han er ofte med ude og købe hans tøj, og han vælger selv hvad han synes er fedt. 

Om han vil gå i hans Adidas, Hummel eller jeans hele tiden, så herre Gud.. 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Normal hedder det 128,134 og 140 ved ik om det er anderledes med Adidas. Min søn er 7 og vi helst have bløde joggingbukser men han et totalt ligeglad med om de hedder Hummel eller h og m

Anmeld Citér

20. februar 2017

B&J

Her hjemme bruger vores dreng på snart 7 140-146 men han er også en lang dreng 

men før 140 hed det

128

134

140

146 

men det er ikke i alt tøj man kan få alle størrelser  nogle gange springer det lidt i dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.