Erfaringer med en trekant ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.493 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2017

Anonym trådstarter

Vi har været sammen i over 12 år og har flere gange haft det oppe at vende da vi begge synes det kunne være fedt med en ekstra kvinde med i sengen. 

Nogen erfaringer gode som dårlige ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Anonym

Min kæreste og jeg har prøvet det nogle gange, og i forhold til vores parforhold har det kun været positivt. Rent sex mæssigt har der både været kanone oplevelser og andre gange har det ikke rigtigt fungeret. 

Mit bedste råd er at springe ud i det, men forventningsafstem først, både jer to imellem og den i inviterer med. Er det en engangsting, eller kunne det blive regelmæssigt hvis det fungerer godt? Er det kun sex, eller kan det føre til venskab eller ligefrem et forhold? Er der nogle ting i ikke vil dele med den tredje? Er det både pigesex og fyr-pige på skift, eller er det 2 piger der fokuserer på den mandlige part? Hvilken prævention benyttes? Osv 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym

Vi har prøvet det med både kvinder og mænd da vi var yngre og det var ok. På et tidspunkt havde vi en fast mand men det gik lidt skævt da han blev for følelsesmæssigt engageret. Med kvinderne havde vi ingen problemer. På mange måder knyttede det os stærkere sammen som et par men man skal også gøre et stort forarbejde for at finde nogen man har tilid til at indrage i en trekant og evt firkant som vi prøvede med et andet par.

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym

Jeg har lige et sidespørgsmål tildemder har svaret. Hvordan og hvor fandt i jeres3. part?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.