Halloween mad - skræmmende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

34.072 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Bom

Nogle der har nogle gode ideer til noget skræmmende halloween mad..

Vi skal nemlig til en voksen halloween fest, hvor vi hver især skal have noget mad med, det er lige meget om det er forret-hovedret-dessert, det skal bare være skræmmende..

Jeg har søgt på google men sys ikke lige jeg kunne finde noget lækkert..  Og da jeg ikke kan lide græskar sætter det også sine begrænsninger...

Håber i kloge tøser kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvad med at lave en tomatsuppe (blod) og så bare nogle mini brød/kiks der ligner fingre? og så måske en klat creme fraiche dekoreret som øje? eller noget i den dur!?

Anmeld

6. oktober 2009

Bom

Uhh ha tror ikke jeg kan tåle og lave den der kage..  Sys kvalmen er ved og ta over igen..

Andre der har gode ideer???

Anmeld

6. oktober 2009

mor_sabina

Mini-Terp skriver:

Vi skal nemlig til en voksen halloween fest, hvor vi hver især skal have noget mad med, det er lige meget om det er forret-hovedret-dessert, det skal bare være skræmmende..

Jeg har søgt på google men sys ikke lige jeg kunne finde noget lækkert..  Og da jeg ikke kan lide græskar sætter det også sine begrænsninger...

Monster muffins eller edderkoppe boller. Måske kartoffelmos det kan dekoreres til alverdens ting. Men ellers kan man købe lakrids edderkopper som kunne være i en helt almindelig ret?

Anmeld

6. oktober 2009

ekzunz

Her er et link til noget de kalder mumier. Det er jo bare pølsehorn pakket anderledes ind - supernemt

http://farm4.static.flickr.com/3294/2401852032_84c196ba71.jpg

Anmeld

6. oktober 2009

ekzunz

6. oktober 2009

ekzunz

Der er også dem her - de ser også supernemme og lidt ulækre ud.....

http://www.shopcrazy.com.ph/wp-content/images/2007/10/halloween-08.jpg

Anmeld

6. oktober 2009

KWL

Jeg har holdt gyser fest med min klasse og bad forældrene om at tage gyselig med med. De havde lavet alm. retter men kaldt det noget ulækkert eller uhyggeligt.  F.eks. havde en lavet en ovn ret med kylling og spinat og kaldt det for uglegylp... en havde lavet grønne pandekager og kaldte dem for mugne pandekager.

Anmeld

6. oktober 2009

KWL

Mini-Terp skriver:

Hmmm...glemmer altid at citer i stedet for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.