Nogen der ser noget????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
17 svar
10 synes godt om
19. februar 2017

Aysehansen83

Er der nogen der ser noget meget utydeligt ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Babyønske

Aysehansen83 skriver:

Ved første kig på billederne så jeg ingenting, men kiggede dem lige igennem igen og synes jeg set en MEGET svag streg - men det er "overtænkning" fra min side ved jeg ikke �� håber og krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Thilde86

Undskyld, men nu er det tredje tråd du opretter med det samme og de samme tests, de er stadig negative, og forstår godt det er hårdt efter du har mistet, men tror du bliver nødt til at affinde dig med du ikke er gravid, men at du nok skal blive det igen når du og din krop er klar til det igen både fysisk og mentalt 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Thilde86 skriver:

Undskyld, men nu er det tredje tråd du opretter med det samme og de samme tests, de er stadig negative, og forstår godt det er hårdt efter du har mistet, men tror du bliver nødt til at affinde dig med du ikke er gravid, men at du nok skal blive det igen når du og din krop er klar til det igen både fysisk og mentalt 

Nej det er testet over flere dage der er sket en stigning og derfor vil min læge tage blodprøve igen. 

Det har ikke noget med trådene og gøre det svært og fange på kamera. Jeg vil kun høre om nogen kan se noget eller ej. Og ved godt det utydeligt men for mig er det mærkeligt at den var helt helt negativ og nu begynder og vise sig igen. 

Det vel ikke et problem hvis det hjælper på min psyke og lave et indlæg man behøver jo ikke kikke på mit indlæg. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

brevkassen-37997

Aysehansen83 skriver:

Ja, jeg kan godt se en meget svag streg  

Anmeld Citér

19. februar 2017

mija

Har du billeder hvor de ikke er negativ? Synes nemlig også at jeg kan ane noget, men det er svært når man ikke kan se om der er farve i

Anmeld Citér

19. februar 2017

AnoMom

Aysehansen83 skriver:

Kan godt se streg i alle 3. Men det synes jeg stortset altid man kan på negativer. Har du evt billeder uden negativ? :-)

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Jep her er uden negativ

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Aysehansen83 skriver:

Jep her er uden negativ

Uden negativ

Anmeld Citér

19. februar 2017

AnoMom

Aysehansen83 skriver:

Uden negativ

Billede mangler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.