Gravid af sperm på fingeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
11 svar
9 synes godt om
19. februar 2017

Tridde

Godmorgen i skønne mennesker 

Jeg og min kæreste har i lang tidprøvet på at blive gravid men uden held, for et par mdr tilbage havde jeg meget ondt hver gang han trænger ind i mig, at vi blev nød til at stoppe. Men den sidste 2 mdr har vi prøvet med han giver mig finger hvor hans sæd er på så det han for af udløsning propper han det i mig igen.  Vi havde sex med denne metode op til min æggeløsning og forventer min mens d 24. Det eneste symptom der måske kan være relateret til graviditet er øget tissetrang helt op til 15 gange om dagen.

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

esioul

Tridde skriver:

Jeg og min kæreste har i lang tidprøvet på at blive gravid men uden held, for et par mdr tilbage havde jeg meget ondt hver gang han trænger ind i mig, at vi blev nød til at stoppe. Men den sidste 2 mdr har vi prøvet med han giver mig finger hvor hans sæd er på så det han for af udløsning propper han det i mig igen.  Vi havde sex med denne metode op til min æggeløsning og forventer min mens d 24. Det eneste symptom der måske kan være relateret til graviditet er øget tissetrang helt op til 15 gange om dagen.

Håber i kan hjælpe mig

Hva skal vi hjælpe med? 

Jeg tænker, at du da skal undersøges for hvorfor du har ondt. 

Der er sikkert en chance ved den metode i bruger, men jeg tænker det ikke er holdbart i lægden på den måde. I bliver nødtil at finde årsagen til dine smerter. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tridde skriver:

Håber i kan hjælpe mig

Ved du hvorfor at du har ondt? Ellers tænker jeg at du bør se om du kan finde en mulig årsag - henvend dig til lægen.

jeg tænker da at der er en chance for at opnå graviditet ved den metode i bruger, men hvor stor/lille tør jeg ikke gætte på. Du må se om din mens dukker op

Men vigtigst synes jeg er at du finder ud af hvorfor du har ondt i stellet. 

Pøj Pøj 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Thilde86

Tror du skal undersøges for hvad der er galt med dig, siden det gør ondt når I har sex. For den der "metode" tror jeg ikke du skal regne med at I bliver gravide på 

Anmeld Citér

19. februar 2017

EnGodMor

Tror altså ikke i opnår graviditet på den måde desværre, så vidt jeg har læst, så er det noget med at mandens sæd sprøjtes op under udløsning.

Men når i  vælger at Gøre det på denne måde, så pas på med bakterier 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Muhmi

Der skal god fart på de små når de sprøjtes op, så jeg tror desværre chancerne er små, men der er jo stadig altid en chance... Men jeg sidder sådan og grubler over hvorfor du mon har ondt? Det lyder absolut ikke rart og slet ikke når nu I rent faktisk ikke kan dyrke rigtig sex... Så er der jo noget (indtil videre) uforklarligt galt og det skal da i første gang undersøges, før I går videre med projekt baby, for hvad nu hvis det er noget der kan skade din kommende graviditet? Skynd du dig til lægen og bliv undersøgt

Anmeld Citér

19. februar 2017

Muhmi

EnGodMor skriver:

Tror altså ikke i opnår graviditet på den måde desværre, så vidt jeg har læst, så er det noget med at mandens sæd sprøjtes op under udløsning.

Men når i  vælger at Gøre det på denne måde, så pas på med bakterier 

Noget du har læst? Hehe.. Sorry, men du ved det godt Fjollegøj

Anmeld Citér

19. februar 2017

EnGodMor

Muhmi skriver:

Noget du har læst? Hehe.. Sorry, men du ved det godt Fjollegøj

Ha ha ha ha ha ha  det skulle lige gå stærkt med at skrive, der skal tryk på sprøjten VED JEG 

hi hi hi hi hi hi 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Muhmi

EnGodMor skriver:

Ha ha ha ha ha ha  det skulle lige gå stærkt med at skrive, der skal tryk på sprøjten VED JEG 

hi hi hi hi hi hi 

Hahahaha  Synes også virkede underligt at du sådan skulle virke helt jomfruelig og sige "Ja så vidt jeg har LÆST så er det sådan og sådan, når det handler om sex" hahahahha

Anmeld Citér

19. februar 2017

EnGodMor

Muhmi skriver:

Hahahaha  Synes også virkede underligt at du sådan skulle virke helt jomfruelig og sige "Ja så vidt jeg har LÆST så er det sådan og sådan, når det handler om sex" hahahahha

hi hi hi hi hi hi hi 

efter tre børn er man stadig lidt jomfru ihvertfald i tankerne ha ha ha ha ha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.