Hjælp hvad betyder det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
9 svar
1 synes godt om
19. februar 2017

Aysehansen83

TestHej alle. Jeg fødte d 24/1-17. I uge 22 hun overlevede ikke. Jeg har ikke brugt beskyttelse siden og for over en uge siden var mit hcg ude af kroppen ved blodprøve. 

Hvad betyder de her test så nu en måned efter og kan nogen se noget eller er jeg bare idiot ???? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Aysehansen83

Aysehansen83 skriver:

TestHej alle. Jeg fødte d 24/1-17. I uge 22 hun overlevede ikke. Jeg har ikke brugt beskyttelse siden og for over en uge siden var mit hcg ude af kroppen ved blodprøve. 

Hvad betyder de her test så nu en måned efter og kan nogen se noget eller er jeg bare idiot ???? 

Skal lige siges at jeg har testet hver dag for at følge hcg ud af kroppen. Men hvorfor er den begyndt og være små positiv igen. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Thilde86

For mig at se ser den negativ ud, men prøv evt at vente nogle dage og tag en ny test 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Newsence

Kan desværre ikke se noget. Men nogen gange snyder billeder jo.. hvis den er svag positiv kan det jo betyde ny graviditet eller måske noget hormonelt ?

jeg ville vente en dag eller to og så teste igen og er der stadig noget positivt så søge læge..

det gør mig ondt at hører med din lille pige 

Anmeld Citér

19. februar 2017

MiniMe2005

Først, kondolerer med jeres lille pige :-(

Jeg kan heller ikke se noget på nogen af testene.

Men når det ikke er længere tid siden, du fødte, er det vel også forventeligt? Din krop skal vel lige lande igen.

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

MiniMe2005 skriver:

Først, kondolerer med jeres lille pige :-(

Jeg kan heller ikke se noget på nogen af testene.

Men når det ikke er længere tid siden, du fødte, er det vel også forventeligt? Din krop skal vel lige lande igen.

Tror måske bare ikke jeg vil acceptere jeg ikke er gravid mere 

Anmeld Citér

19. februar 2017

MiniMe2005

Aysehansen83 skriver:

Tror måske bare ikke jeg vil acceptere jeg ikke er gravid mere 

Jeg kan sagtens forstå, at I gerne vil i gang igen hurtigt, men jeg tror, din krop ville have godt af at komme sig lidt. Og jeg kunne se i en anden tråd, at du ikke har fået menstruation endnu. Vent til din første mens. Så vil du også have en cyklus at gå ud fra.

Masser af kram til dig!

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

MiniMe2005 skriver:

Jeg kan sagtens forstå, at I gerne vil i gang igen hurtigt, men jeg tror, din krop ville have godt af at komme sig lidt. Og jeg kunne se i en anden tråd, at du ikke har fået menstruation endnu. Vent til din første mens. Så vil du også have en cyklus at gå ud fra.

Masser af kram til dig!

Hvad nu hvis jeg allerede er gravid nu blir jeg helt bekymret �� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2017

MiniMe2005

Aysehansen83 skriver:

Hvad nu hvis jeg allerede er gravid nu blir jeg helt bekymret �� 

Jeg ved bare, at jeg blev anbefalet at bruge kondom indtil otteugersundersøgelsen efter fødslen, da man helst skal være sikker på, at alt er som det skal være. Jeg ved ikke, om det samme gør sig gældende for fødsler i uge 22. Men jeg ved, at man generelt anbefaler at vente til efter første mens med at prøve igen. Men tal med din læge om det :-)

Jeg synes, testen ser negativ ud.

Anmeld Citér

20. februar 2017

Aysehansen83

MiniMe2005 skriver:

Jeg ved bare, at jeg blev anbefalet at bruge kondom indtil otteugersundersøgelsen efter fødslen, da man helst skal være sikker på, at alt er som det skal være. Jeg ved ikke, om det samme gør sig gældende for fødsler i uge 22. Men jeg ved, at man generelt anbefaler at vente til efter første mens med at prøve igen. Men tal med din læge om det :-)

Jeg synes, testen ser negativ ud.

Jeg fik at vide at grunden til de siger vent med graviditet er fordi de for svært ved og regne termin og derfor koster det dem en scanning og en masse besvær????

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.